اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۵
شوشان : رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان و هیات همراه از شرکت فولاد اکسین خوزستان که در 10 کیلومتری جنوب شرقی اهواز و در مجاورت شرکت فولاد خوزستان قرار دارد، بازدید نمود.
به گفته روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان، امیرحسین نظری در راستای برنامه بازدید از واحدهای صنعتی به منظور ایجاد تعامل و همکاری و رفع مسائل و مشکلات آنان، ضمن بازدید از بخش های مختلف شرکت فولاد اکسین با توضیحات مهندسین و مدیران آن ، در جریان جزئیات فعالیت این شرکت قرار گرفت.
امیرحسین نظری در این بازدید ضمن تاکید بر ایجاد تعامل و همکاری بیشتر مدیران واحدهای تولیدی صنعتی در سطح استان، تنها راه نجات تولیدات این واحدها را تولید با محوریت صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس ، بویژه کشور عراق دانست.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان فراهم نمودن تمهیدات و شرایط لازم و مناسب برای فروش تولیدات شرکت، مشارکت و حضور فعال شرکت فولاد اکسین در نمایشگاه های خارجی بویژه در کشور عراق، معرفی توانمندیها و تولیدات شرکت در بین صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی کشور و بازاریابی مطلوب را از مهمترین شاخصه های افزایش تولیدات و فروش محصولات شرکت برشمرد.
شایان ذکر است : شرکت فولاد اکسین اولین تولید کننده ورق های عریض فولادی در خاورمیانه است . مواد اولین این شرکت شمش اسلب است که از کارخانه فولاد خوزستان تامین می شود. از محصولات این شرکت در مخازن بزرگ نفتی، فناوری کشتی سازی، پل سازی و صنایع سنگین استفاده می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار