اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۱۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۹
استاندار خوزستان گفت: در سفر استانی رییس جمهور به خوزستان هیچ پروژه جدیدی کلنگ زنی نخواهد شد.

به گزارش شوشان، عبدالحسن مقتدایی در آستانه سفر سه روزه رئیس جمهور به خوزستان اظهار داشت: در سفر دکتر حسن روحانی به خوزستان، افتتاح هیچ پروژه ای در برنامه گنجانده نشده است.

استاندار خوزستان گفت: رئیس جمهور درمصلای نماز جمعه اهواز با مردم صحبت خواهد کرد و در روز نخست سفر به اهواز ناهار را در کنار ایتام خواهد بود.

وی تاکید کرد: انتخاب خوزستان از سوی دولت برای نخستین سفر استانی دولت یازدهم گزینشی بجا بوده است و امیداوریم این سفر برکات زیاد برای مردم خوزستان داشته باشد.

گفتنی است تامین آب آشامیدنی استان از منابع غیر از رودخانه کارون و تسریع در اجرای طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی استان موسوم به طرح مقام معظم رهبری،موضوعات قطار شهری، احداث تصفیه خانه شرق اهواز، ساخت بیمارستان سوانح سوختگی و انتقال آب از سرشاخه های کارون به فلات مرکزی از موضوعاتی عنوان کرد که قرار است با رئیس جمهور مطرح شود.

نشست با نخبگان و اندیشمندان، علما و خبرگان و نمایندگان مجلس، کارآفرینان، خانواده های شهدا و ایثارگران و شرکت در شورای اداری استان از برنامه های مهم سفر سه روزه رییس جمهوری به خوزستان است.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
comment
0
0
comment آقای استاندار نشست با معلمان استان این قشر فراموش شده رو هم تو برنامه رئیس جمهور قرار بدهید .احترام به معلمان احترام به کل جامعه است. مگه نقش ما از [...] و... کمتره. مگه یه [...] چقدر در رفع مشکلات استان نقش داره که حالا رئیس جمهور میخاد باشون دیدار کنه. چرا به مسائل قومی و قبیله ای دامن میزنید اگر واقعا اصلاح طلبید نهادهای مدنی رو تقویت کنید نه نهادهای [...] .کجا در سیره پیامبر و امامان معصوم کجا شنیدید که از [...] ذکری شده باشد .انتشار اسلام در جهان رو بلال حبشی ها و مقدادها و عما یاسر ها و ابوذر ها وسلمان فارسی ها و دیگر افرادی که [...] اون زمان قبول نداشتند بر عهده داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار