شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۰
رییس صندوق توسعه ملی کشور؛
رییس صندوق توسعه ملی کشور گفت: استفاده از منابع صندوق توسعه ملی موقعیت و فرصتی ممتاز برای توسعه خوزستان است که صنعتگران این استان باید به بهترین نحو از آن استفاده کنند.
سید صفدر حسینی عصر دوشنبه درهمایش سران طوایف و عشایر استان خوزستان در سالن فردوسی اهواز افزود: صندوق توسعه ملی هیچ گونه محدودیتی از نظر مالی برای تخصیص اعتبار به طرح های صنعتی در استان خوزستان ندارد.

وی با اشاره به اینکه صنعتگران استان خوزستان باید برای سرمایه گذاری در طرح های اقتصادی تشویق شوند گفت: باید تلاش شود ظرفیت های مهم و طرح های اقتصادی به بانک های عامل معرفی شود.

رییس صندوق توسعه ملی با اشاره به اینکه این صندوق از نظر منابع در وضعیت خوبی است افزود: اعتبارات دلاری صندوق توسعه ملی20 میلیارد دلار و اعتبارات ریالی آن 12 هزار میلیارد تومان است.

حسینی اظهار خوشبینی کرد که با تدابیر دولت یازدم نرخ تورم در کشور در حال کاهش است و رشد اقتصادی کشور نیز بهتر شده است.

وی با اشاره به رشادت های مردم استان خورستان در دفاع مقدس گفت: تمامی اقوام و عشایر سربلند استان خوزستان در طول 8 سال جنگ تحمیلی نشان دادند دردفاع از حریم نظام جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را به کار گرفته اند.

رییس صندوق توسعه ملی گفت: قومیت های مختلف در خوزستان نشان داده اند با جان و مال از خاک این استان دفاع می کنند و همین امر موجب بالندگی و سربلندی این استان است.

حسینی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به خوزستان آن را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید با برداشتن گام هایی استوار و با تدبیر،با ارایه برنامه های مدون توانسته بخش هایی از مشکلات کشور را حل کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار