شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۳
معاون اجرایی رییس جمهور: موانع فاز اول قطار شهری اهواز در حال شناسایی است و امید است با تزریق این اعتبار فاز اول پروژه تکمیل شود.
شوشان : معاون اجرایی رییس جمهور از اختصاص اعتبار ارزی 385 میلیون دلاری به فاز اول پروژه قطار شهری کلانشهر اهواز خبر داد و گفت: 90 میلیون دلار این مبلغ از سوی بانک عامل تامین می شود.
محمد شریعتمداری در هنگام دیدار از مرکز شیرخوارگاه فتح المبین اهواز در جمع خبرنگاران افزود: موانع فاز اول قطار شهری اهواز در حال شناسایی است و امید است با تزریق این اعتبار فاز اول پروژه تکمیل شود. 
وی گفت: پروژه های زیادی در کلانشهر اهواز و استان خوزستان مد نظر دولت است که باید پیگیری شود که یکی از آنها زیر کشت بردن 550 هزار هکتار از زمینهای این استان است.
شریعتمداری افزود: یکی دیگر از طرح های مهم که در شهر اهواز افتتاح خواهد شد طرح غدیر است که آب آشامیدنی با EC بسیار پایین در اختیار مردم اهواز قرار می دهد.
وی افزود: از حدود یک ماه پیش برنامه ریزی لازم برای سفر رییس جمهوری به استان خوزستان شده است و با توجه به اینکه در آستانه تعیین بودجه 93 هستیم در حال بررسی مشکلات و کمبودها می باشیم.
معاون اجرایی رییس جمهوری در این دیدار از قسمت های مختلف این شیرخوارگاه دیدن کرد و کودکان شیرخوارگاه را مورد تفقد قرار داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار