شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵
جشن بزرگ «رسول مهربانی» به مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص) از سوی معاونت اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری ویژه پرسنل شهرداری اهواز برگزار می شود.
به گزارش شوشان و به نقل از سایت شهرداری اهواز ، امیر آهن جان سرپرست معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری در این خصوص گفت: به مناسبت میلاد پر برکت پیامبر نور و رحمت، حضرت محمد(ص) جشن بزرگی ویژه پرسنل شهرداری و خانواده های ایشان درسالن ورزشی گیت بوستان برگزار می شود. 
وی در ادامه گفت:این جشن با حضور هنرمندان مطرح کشوری از جمله مهران رجبی بازیگر تلویزیون و سینما برگزار می شود. همچنین در این جشن بزرگ ، خواننده کشوری (مهدی یغمایی)و خواننده های استانی دیدار محمودی(خواننده لری) و سیاحی (خواننده عربی) به هنرمندی خواهند پرداخت .
آهن جان افزود: مجری گری این جشن را مرتضی حسینی که مجریان مشهور کشوری است بر عهده خواهد داشت. همچنین نمایش طنز به کارگردانی عبدا... شریفی و مداحی و سخنرانی از دیگر بخشهای این مراسم است.
سرپرست معاونت اموراجتماعی فرهنگی شهرداری در ادامه هدف از برگزاری این مراسم را ایجاد نشاط وشادابی در خانواده های شهرداری عنوان کرد و افزود: در برنامه ریزی های آتی برنامه های گوناگونی از جمله برنامه های شاد و آموزشی جهت استفاده پرسنل شهرداری و خانواده هایشان در نظر گرفته ایم.
شایان ذکر است: این مراسم روز جمعه 27 دیماه راس ساعت 19 در گیت بوستان- سالن ورزشی 2500 نفری- برگزار می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار