شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵
محمدحسین زارع در نشست خبری خود در آستانه برگزاری مراسم سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان اینکه "جوهر اصلی انقلاب عقیده و ایمان به اسلام بود"، اظهار کرد: دهه فجر تبلور احیای مجدد اسلام در سرزمین ماست.

رییس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: انتظار مردم در دهه فجر امسال این است که شنونده خبرهای خوب و خوشحال‌کننده باشند نه اینکه اخبار تنش‌زا و ناامیدکننده بشنوند.

وی با بیان اینکه "امام (ره) آیه رحمت خدا و پرچمدار استقلال و آزادی مردم ماست"، افزود: اگر امروز انقلاب اسلامی در جهان بزرگ و محترم شمرده می‌شود وامدار عظمت و بزرگی روح امام است و فجرآفرینی فردی مثل امام بود که جاذبه‌های اسلام را نشان داد و دل‌های مسلمانان و غیرمسلمانان را به خود جلب کرد.

رییس ستاد مرکزی دهه فجر با بیان اینکه "حضور مردم در دهه فجر نشان‌دهنده افتخار مردم به زندگی در سایه حکومتی است که نشأت گرفته از اسلام است"، تصریح کرد: دهه فجر به عنوان خواستگاه ارزش‌های اسلامی باید دهه افزایش بصیرت نسبت به چگونگی جهت‌گیری انقلاب و تجدید میثاق با اسلام و انقلاب و رهبری باشد.

زارع در ادامه گفت: سه هدف اصلی در ستاد دهه فجر امسال را پیگیری می‌کنیم. اهداف اصلی ما تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، بررسی دستاوردهای انقلاب و دشمن‌شناسی و اعلام برائت از دشمنان است.

برچسب ها: هدف ، رییس ، دهه فجر ، مردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار