شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲
اين كنسرت با هنرنمایی مسلم سليمان‌پور (نوازنده تنبك) و فوائد صفدري (نوازنده سه‌تار) 27 دي‌ 92 در ساعت 20:30 در سينما بهمن برگزار می‌شود.
كنسرت موسيقي ايراني ـ سنتي و بداهه‌نوازي در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش ايسنا خوزستان، اين كنسرت با هنرنمایی مسلم سليمان‌پور (نوازنده تنبك) و فوائد صفدري (نوازنده سه‌تار) 27 دي‌ 92 در ساعت 20:30 در سينما بهمن برگزار می‌شود.

برگزار كننده اين كنسرت حوزه هنري استان خوزستان است و علاقه‌مندان مي‌توانند براي رزرو بليت با شماره 09192640417 تماس بگيرند يا به بليت ‌فروشي‌هاي سطح شهر اهواز شامل ميدان شهدا پاساژ هزار و يك، كيانپارس پاساژ سيامك، زيتون ميدان پارك گالري ارشاد و كيانپارس كتاب‌فروشي محام يا خيابان 15 غربي آموزشگاه سرايش مراجعه كنند.

گفتني است مسلم سليماني‌پور متولد 1357 در اهواز است و كار خود را در زمينه موسيقي از سال 72 آغاز كرده است. اين هنرمند شركت در جشنواره‌هاي مختلف استاني، كشوري، فجر و شركت در فستيوال خارج از كشور سال 2007 و كسب مقام اول جوانان در سال 82 را در كارنامه خود دارد.

همچنين فوائد صفدري متولد 1360 آهنگساز، سه‌تار و تارنواز در كرمانشاه است كه كارش را از سال 1375 آغاز كرده است. وي كسب مقام اول جوانان كشور در سال 82، تدريس در آموزشگاه‌هاي تهران، كرج و خوزستان، آهنگسازي و كسب چندين رتبه نخست جشنواره نمايش و اركستر بانوان تهران را در پرونده كاری خود دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار