شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۰
سفرˈ حسن روحانیˈ رییس جمهوری به خوزستان که با استقبال پر شور و شوق مردم این استان در اهواز همراه بود در روزنامه ها و سایت های محلی بازتاب گسترده یافت.
سفرˈ حسن روحانیˈ رییس جمهوری به خوزستان که با استقبال پر شور و شوق مردم این استان در اهواز همراه بود در روزنامه ها و سایت های محلی بازتاب گسترده یافت.

به گزارش خبرنگارایرنا این رسانه های محلی با تیترهای درشت از حضور مردم ولایت مدار خوزستان که با سر دادن شعارهای ˈ روحانی سرافراز خوش آمدی به اهوازˈ نوشتند و استقبال فوق العاده مردم این خطه را از حضور این میهمان ویژه ستودند.

رسانه های خوزستان حضور حسن روحانی به سرزمین 8 سال دفاع مقدس را به خوبی پوشش داده و با بازتاب تاثیر گذار خود، اخبار این پایش و انعکاس دادند.

روزنامه کارون در تیتر اول چهارشنبه 25 دی ماه نوشت: استقبال پرشور از رییس جمهوری در اهواز بدون تعطیلی ادارات/ کاروان تدبیر و امید به خوزستان رسید.

( طنین روحانی متشکریم در اهواز) جزو تیترهای نخست این روزنامه بود ضمن اینکه به برنامه دولت برای احیای کارون و اروند اشاره کرد و به سخنان حسن روحانی در این خصوص پرداخت.

روزنامه کارون همچنین به نقل از رییس جمهوری نوشت: کارون یعنی شریان حیات استان خوزستان، کارون یعنی رودخانه زیبایی ها، برای احیای این رودخانه، شورای عالی آب، دولت تصمیم گرفت از سرشاخه های کارون جز برای آب آشامیدنی هیچ اقدام دیگری صورت نگیرد و هر طرح و پروژه ای که جزو برنامه بود، اکنون متوقف می شود.

روزنامه روزان در صفحه ی پنج ( خوزستان) خود به نقل از حسن روحانی نوشت: کارون را احیا می کنیم ، تا سه سال آینده همه زمین های خوزستان را آماده کشت می کنیم.

این روزنامه همچنین به لایروبی اروند با حضور هیاتی از عراق در ایران اشاره کرد و به نقل از رییس جمهوری نوشت: یکی از راه های مهم برای آبادانی آبادان، خرمشهر، بصره و ... پاکسازی و لایروبی اروند است و توافق کلی در این زمینه حاصل شده است.

روزنامه نور خوزستان نیز در تیتر اول خود به قول های حسن روحانی در جمع مردم اهواز اشاره کرد و به نقل از وی نوشت: تمام زمین های خوزستان را آماده کشت می کنیم.

روزنامه صبح کارون در تیتر اول خود نوشت: به دستور رییس جمهوری همه آبادان و خرمشهر منطقه آزاد اعلام شد.

این روزنامه به نقل از رییس جمهوری نوشت: 550 هزار هکتار زمین کشاورزی خوزستان زیر کشت می رود.

روزنامه فرهنگ جنوب تیتر اول خود را به گفته ی حسن روحانی اختصاص داد و به نقل از وی نوشت: پروژه های انتقال غیر آشامیدنی کارون متوقف می شود.

روزنامه عصر کارون نیز عکسی از استقبال پر شور مردم از حسن روحانی را در صفحه اول خود به چاپ رساند و در تیتر اول خود به نقل از روحانی نوشت: تمام زمین های خوزستان را آماده کشت می کنیم.

در ادامه، سایت ها و خبرگزاری های خوزستان نیز پابه پای رییس جمهوری و هیات دولت در سراسر شهرهای خوزستان اخبار و گزارش های مربوطه را تهیه و به سمع و نظر مردم می رسانند.

با توجه به این که سفر رییس جمهوری و هیات دولت در خوزستان طبق برنامه ریزی ها، سه روزه اعلام شده بود، یک روز دیگر از این سفر باقی مانده که دولت تدبیر و امید در روز پایانی خود به شهرهای آبادان و خرمشهر سفر می کنند تا از مشکلات و خواسته های مردم این دو شهر که بیشترین آسیب را در جنگ تحمیلی دیدند از نزدیک آگاه شود.

آبادان و خرمشهر هم اکنون با مشکل توسعه نیافتگی،آب آشامیدنی ،اشتغال ،فاضلاب، معیشت شهروندانو دهها معضل باقیمانده از هشت سال جنگ تحمیلی رو برو می باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار