شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۳
دکترˈ سید محمد تقی نوربخش ˈعصر چهارشنبه در حاشیه نشست بررسی ظرفیت های توسعه خوزستان در اهواز در چارچوب سفر سه روزه دولت تدبیر و امید به این استان به خبرنگار ایرنا گفت: این عیدی براساس مقررات و قانون به همه مستمری بگیران تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد.

وی به میزان پرداختی عیدی مستمری بگیران این سازمان اشاره نکرد.

دکتر نوربخش درادامه از پرداخت درصدی از حق بیمه تکمیلی مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: این درصد در راستای کمک و حمایت از مستمری بگیران انجام می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از تسویه حساب این سازمان با مراکز طرف قرارداد تا آبان ماه 1392خبر داد و گفت: با پرداخت بدهی به سازمان ها و مراکز درمانی و داروخانه ها مشکل کمبود نقدینگی آن ها برای تامین دارو در داروخانه های طرف قرارداد ما در سطح کشور برطرف شده است.

نوربخش همچنین از صدور مجوز پرداخت حق الزحمه به پزشکان متخصص و عمومی به منظور جذب آن ها در مراکز دور افتاده خوزستان از جمله بندر امام و ماهشهر خبرداد و گفت: با صدور این مجوز در جذب نیروهای متخصص درمانی در مناطق دورافتاده خوزستان تسریع می شود و راه برای جذب این نیروهای درمانی متخصص و ارائه خدمات درمانی با کیفیت تر فراهم می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار