شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۳۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸

شوشان - محسن اکبر زاده : سال پیش همین موقع ها بود....نه خیلی زودتر از این حرفا، که من با این سوال مواجه شدم که افق آدم ها چرا اینقدر فرق می کند. من هرگز نتوانستم فلسفه نوشتن در نشریه دانشجویی را درک کنم.

هرگز دلم رضا نداد جایی بنویسم که سقفش کوتاه است و مخاطبش اندک و پیش پیش متهم هستی به متوسط بودن. اما کار کردن با M Amin Sh بهم فهماند که باید خونی از دل بجوشد تا ضربان به شقیقه برسد. باید روی کار غیرت داشته باشی تا با دست های هنوز هم خالی و آبروی به گروگان رفته، بدهکار و مقروض، نتوانی چیزی را در میانه رها کنی. من مثل همیشه بدقول بودم در همکاری با او، اما خودمانیم، نه به بدقولی ِ خیلی ها.

با این حال دستش را روی زانوی اش فشار داد و این شماره را به انجام رساند.

حالا می شود سر را بالا گرفت و گفت این شماره، جامع ترین سند علمی درباره معماری "دوران نفت" است. کلیدی ترین ایامی که ریخت ساختمان ها و شهرهای ایران را تغییر داد. تغییری که هر میرزا بنویس معماری، در هر سطری، ناخودآگاه دارد نسبتش را با آن تعیین می کند. تبریک به امین خوبم و دوستان نیکویش، که غیرت و حتی سوادشان، از نهادهای دیوان سالار گرم و نرم پژوهشی مرتبه ها و مرتبه ها بیش است. بپایید و قد بکشید که سقف کوتاه پژوهش معماری در ایران، ستون هایی به بلندی شما می خواهد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
شهره هدایتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
comment
0
0
comment باسلام و احترام

ضمن سپاس و تشکر از مدیرمسئول و سردبیر محترم نشریه شوادون. به استحضار می رساند که تنها شماره 6 این مجله در کتابخانه موجود می باشد. و اینجانب خواستار تهیه مابقی شماره ها برای کتابخانه می باشم. خواهشمند است در صورت موجود بودن شماره ها در آرشیو مجله. به اینجانب اطلاع داده شود.تا در اسرع وقت هماهنگی لازم جهت دریافت آن را اقدام نمایم. قبلا از همکاری و مساعدت شما سپاسگزاری می نمایم. کارشناس مطبوعات - شهره هدایتی
تلفن تماس 021 - 66726653 داخلی 180
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار