شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۸
 به گزارش از شوشان: بالاخره سفر ریاست جمهوری با حضور در شهرستان آبادان به پایان خود نزدیک شد جلسه پایانی نخستین سفراستانی رییس جمهوری شورای اداری استان خوزستان با حضور مدیران دستگاههای اداری استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بود دراین جلسه هر کدام از نمایندگان شرکت کننده به تشریح مشکلات حوزه انتخابیه خود و حدود انتظارات مردم منطقه از ریاست جمهوری پرداختند. اما آنچه که در این جلسه مشهود بود عدم حضور نماینده مردم مسجد سلیمان بود و این خلاء مظلومیت بیش از پیش مسجدسلیمان را بار دیگر آشکار که در حالی که نمایندگان مناطق مختلف استان مشغول چانه زنی با رییس جمهور محترم برای جذب اعتبارات و ایجاد اشتغال و....بودند سر مسجد سلیمان بی کلاه مانده بود اما خداوند متعال با مردم مظلوم مسجد سلیمان ،اندیکا و هفتکل بود چرا که در این نشست آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم اهواز خطاب به رییس جمهوری گفت (نقل به مضمون): لازم است که درباره مسجد سلیمان مظلوم هم چند کلمه بگویم. مردم مسجدسلیمان مردم مظلومی هستند مثلث ظلم آباد؛ در این مثلث ظلم آباد انسان های مومن و مظلومی(مسجدسلیمان؛ لالی؛اندیکا) زندگی می کنند. آقای رییس جمهور انتظار داریم کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان را به سرانجامی برسانید که چند هزار شغل ایجاد می کند و مسجدسلیمان؛اندیکا و لالی را از این وضعیت خارج می کنند...
سخنان نماینده ولی فقیه دراستان خوزستان که بیانگر اشراف کامل ایشان به مشکلات شهرستان مسجدسلیمان ؛اندیکا و لالی است تاکید موکدی از سوی ایشان به رییس جمهوری برای تسریع در راه اندازی کارخانه آلومینیوم است که می تواند در توسعه این شهرهای محروم تسریع ایجاد کند.
در این جلسه آیت الله موسوی جزایری با ظرافت خود نگذاشت فریاد مظلومیت مردمان شهری که رتبه اول بیکاری در کشور را دارند و مشکلات عدیده ای دارند در گلو خاموش بماند.
حضرت آیت الله موسوی جزایری مردم شریف مسجد سلیمان؛لالی واندیکا قدرشناس توجه و عنایات شما هستند و انشالله با حمایت جنابعالی هم طرح های بزرگ آلومینیوم و پتروشیمی مسجدسلیمان هرچه زودتر به سرانجام برسد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
مسجد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
comment
0
0
comment تشکر
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار