شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱
وزیر تعاون،کار ورفاه اجتماعی:
وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی گفت: دولت تدبیر وامید درصدد است که پرداختی هزینه های درمانی از جیب مردم را به حداقل برساند و این مهم از برنامه های اصلی دولت یازدهم است.

علی ربیعیˈ در حاشیه بازدید از بیمارستان در دست ساخت 160 تختخوابی آبادان افزود: ارزشمند کردن دفترچه های درمانی و افزایش رضایت بیمه شدگان و حمایت موثر از بیماران از اولویت های دولت تدبیر وامید است.

وی گفت: دولت به مساله بیمه مردم توجه ویژه دارد و از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی مسوول درمان جامعه کارگری است، اظهار داشت: مدیران وکارکنان این سازمان برای انجام این مسوولیت همه توان خود را به کار گرفته اند.

ربیعی اظهار امیدواری کرد همه بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی بتوانندخدمات درمانی خود را از مراکز درمانی ملکی این سازمان دریافت کنند.

وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی به همراه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی وهیات همراه از بیمارستان در حال ساخت تامین اجتماعی آبادان بازدید و از نزدیک در جریان روند ساخت وساز آن قرار گرفت.

در این بازدید اعلام شد این بیمارستان در مساحت 14700 متر مربع و شش طبقه احداث و مجهز به بخش های ویژه ccu، icu و nicu و درمانگاه های تخصصی وعمومی خواهد شد و به بیمه شدگان شهرستان های آبادان وخرمشهر خدمات درمانی رایگان ارایه خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار