شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۴۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲
می داند و ما نیز می دانیم که او نه یوسف صدیق است و نه آن مردی که به دروغ شهره بود. هیچ یک از این دو که یکی اهل بود و از پاکان و دیگری نامحرم بود و نامطلوب ، نیست. او فقط حسن روحانی است
شوشان به نقل از پیام نو : سهیل محمودی از شعرای برجسته و مشهور کشور که به جریان اصلاح طلبان نزدیک است رد یک استاتوس فیس بوکی از برخی از عملکرد روحانی رد سفر به خوزستان، انتقاد کرد.

به گزارش پیام نو، استاد سهیل محمودی در صفحه فیس بوک خود درباره واندن مردم پشت خودروی رییس جمهور و برخی رفتارهای دیگر به صورتی انتقادی نوشت: «نمایش جز بر صحنه ی تئاتر و یا در مقابل دوربینِ یک اثر سینمایی و نمایشی کاری ناپسند است. در هنر،هر دو طرف قرارداد نمایش بودن را پذیرفته اند و فراتر از ظاهرِ متن ، به بطنِ کار توجه دارند. دوستان ما و نیز کسانی که دسترسی به حسن روحانی و اطرافیان و مشاورانش دارند ، او را زنهار دهند از این رفتارهای نمایشی که در سفر استانی امروز رئیس جمهوری به خوزستان دیده ایم. سفر به استان ها و شهرستان های دوردست کاری است پسندیده و اثربخش. اما نه آنچنان که در سابقه ی آن هشت سال – که سرشار از نمایش و بازی بود – دیده ایم.


حسن روحانی می داند و ما نیز می دانیم که او نه یوسف صدیق است و نه آن مردی که به دروغ شهره بود. هیچ یک از این دو که یکی اهل بود و از پاکان و دیگری نامحرم بود و نامطلوب ، نیست. او فقط حسن روحانی است. حسن روحانی یعنی کسی که با رای کسانی چون ما در ۲۴ خرداد برگزیده شد. ما هم هنوز بر سر همان رای ایستاده ایم و خوشحالیم که او نیز لااقل در گفتار بر سر همان پیمان است.
این جمع کردن مردم از سازمان ها و ادارات دولتی و آنها را در خیابانها به دنبال اتومبیل های تشریفاتی کشاندن، تاثیر خوبی براهل اندیشه و تامل – که به ظاهر خاموشند و در معنا هوشیارند و نظاره گر این وقایع – نخواهد گذاشت. تشابه او با آن قبلی، چیزی است که وی باید همواره از آن پرهیز کند. برود . سخنرانی کند . مردم را ببیند.
مدیران شهرها و استانها را بخواند و بخواهد و توجیه کند . اما از کارهای نمایشی بپرهیزد ؛ و بداند ما نیز پشتیبان همت او در راه رفاه و آزادی و امنیت ایران خواهیم بود. امثال من و کسانی که با من در این رای همراه بوده اند، پیگیر و صمیمانه بر تصمیم و رای خود استواریم. اطرافیانم می دانند . تعدادی از مسئولان دولت روحانی از دوستان منند. هیچ چیز نخواسته ایم و هیچ کاری را هم نپذیرفته ایم. مانند همان هشت سال پیش از این،در خانه نشسته ایم و کتاب می خوانیم و گاهی چیزی می نویسیم و در خلوت خود شعر می گوییم و تالیفی و تحقیقی؛ و میهن و آیین و اندیشه را دوست داریم و هر وقت لازم باشد با همین توان اندک از آرمان هایمان که در رای ۲۴ خرداد متجلی شد دفاع خواهیم کرد. اما علی الحساب بگویم یکی از خواسته هایمان هم همین پرهیز از بازی های نمایشی است. همین ! 
_______________________

توضیح :از گذاشتن عکس هایی که خبرگزاری ها از این سفر و استقبال در خیابان ها روایت کرده اند ، فعلا در این صفحه صرف نظر می کنم.

توضیح دوم : اگر نظری تند و با لحنی تخریبگر داشتید، لطفا در اینجا کامنت نگذارید. در صفحه ی خودتان بنویسید، می آییم آنجا می خوانیم ! خواهش می کنم مراعات بفرمایید. خواهش می کنم ! متشکرم . خیلی متشکرم !»
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
comment
1
0
comment عالی بود
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
comment
0
0
comment حدود 63000 نامه نوشته شده
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
comment
0
0
comment اااااااااا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار