شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۸
در شورای مبارزه با مواد مخدر استان عنوان شد:
نشست شورای مبارزه با مواد مخدر به ریاست استاندار خوزستان برگزارشد. مقتدایی در این نشست از همه فرمانداران خواست در برگزاری همایش پیاده روی در مراکز پرتردد شهرها در روز شنبه 9 بهمن مشارکت و تلاش کنند.
به گزارش شوشان، نشست شورای مبارزه با مواد مخدر به ریاست عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان برگزار شد. 
استاندار خوزستان در این  نشست از همه فرمانداران خواست در برگزاری همایش پیاده روی در مراکز پرتردد شهرها در روز شنبه 9 بهمن مشارکت و تلاش کنند.
عبدالحسن مقتدایی در این نشست بر لزوم دعوت از شخصیت های محبوب هنری و موسیقی کشوری برای حضور در این همایش تاکید کرد. این برنامه به شکل مستقیم از شبکه استانی پخش خواهد شد. شخصیت های علمی و فرهنگی می توانند در پیشگیری از ابتلا به  مواد مخدردر میان جوانان و آگاهی بخشی به خانواده ها تاثیر بسزایی داشته باشد. 
دهقان معاون امنیتی انتظامی استاندار نیز در این نشست گفت: بخشی از آموزش ها در این زمینه از طریق صداوسیما و  بخشی از آموزش و پرورش انجام خواهد شد.  همچنین دعوت از سخنرانان توانا، روانپزشکان در زمینه آموزش به خانواده ها وانعکاس  از طریق صداوسیما می تواند موثر باشد. وی افزود: شرکت های ذینفع می توانند در این زمینه چه از طریق آموزش به خانواده و چه از طریق کمک مالی به برنامه پیشگیری از اعتیاد نقش خود را ایفا کنند.
 مسلم رحیمی مدیرکل صداو سیمای مرکز خوزستان از  اعلام آمادگی این مرکز در پوشش برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر خبر داد و افزود: صداوسیمای مرکز خوزستان هم برنامه تریبون آزاد را در سطح کلانشهر اهواز و دیگر شهرهای استان در دستور کار دارد  که انعکاس نظرات خود مردم در پیشگیری از مواد مخدر است . این برنامه با حضور کارشناسان خبره مورد بررسی قرار خواهند گرفت. وی همچنین از شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خواست در روز شنبه که همایش پیاده روی در جنب کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد روز بدون سیگار و قلیان نامگذاری شو د که بتوانیم آن را از طریق شبکه های سراسری پوشش دهیم. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار