شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۹

شوشان : اگر اینروزها سری به تمرینات فوتبال نمایندگان هندیجان در مسابقات مختلف لیگ برتر خوزستان بیندازید.خواهید دید تیم ها با نفرات زیادی غائب در استادیوم تختی هندیجان در حال تمرین هستند.بازیکنانی که بدلیل شغل صیادی و کشاورزی قادر نیستند بصورت منظم در تمرینات شرکت کنند.این تیمها که مستقل و با هزینه شخصی چند نفر دلسوز و عاشق اداره می شوند تمام مشکلات را به جان می خرند تا جوانان در محیطی سالم و پاک گردهم آمده و نام شهر خود را زنده نگه دارند.

مدیران و سرپرستان تیمها از هزینه سنگین و مشکلات پیش رو سخن می گویند از اینکه با دست خالی نمی توان تیمداری کرد. البته باید قدر این عزیزان را که گامی در جهت پیشرفت ورزش شهر و در کشاندن جوانان بسوی ورزش نقش دارند را بیشتر از پیش بدانیم.

از مسئولین محترم شهرستان اهم از نماینده شهر جناب حیات مقدم فرماندار,شهردار,شورای شهر,اداره ورزش و جوانان,اداره بندر و گمرک و... تقاضا داریم دست از حمایت تیمهای شهرستان برندارند و پای درددل و مشکلات این عزیزان بنشینند و مشکلات را رفع نمایند.

شهرهای همجوار گوی سبقت را از هندیجان ربوده اند.هر چند با وجود پتروشیمی و شرکتهای متعدد در این شهرها قابل قیاس با هندیجان نیستند و هندیجان بی امکانات سیرنزولی را طی می کند اما با توجه به استخراج روزانه چندین هزار بشکه از چاههای نفت شهرستان متآسفانه وزارت نفت هیچ اقدامی در این شهر نکرده.ولی در شهرهای همجوار شاهد امکانات بالقوه از طرف مسئولین وزارت نفت هستیم.در شهری که از کوچکترین امکانات بی بهره است.

عدم وجود پارک مناسب,استخر,سینما و.....ورزش تنها وسیله ای است که می تواند جوانان را از کشیدن بسوی انحراف باز دارد.ولی با وجود استعدادهای بسیار زیاد در شهر در تقسیم اعتبارات هم مورد بی مهری مسئولین استانی قرار گرفته و با توجه به همسایگی با کشورهای حوزه خلیج فارس و ورودی استان خوزستان نیازمنده نگاه ویژه در بعد فرهنگی و ورزشی ست.شهرستان ماهشهر که داری دو تیم در مسابقات فوتبال لیگ برتر خوزستان است.فرمانداری این شهر با در اختیار قرار دادن یک دستگاه اتوبوس بسیار شیک موجب شد مشکل ایاب و ذهاب این تیمها مرتفع گردد.تازه این یک نمونه از کمکهای مسئولین شهرستان ماهشهر به تیمهای ورزشی ست.چه خوب است مسئولین شهرستان هندیجان هم با خرید یک دستگاه وسیله نقلیه، مشکل ایاب و ذهاب تمام تیمهای شهر را رفع نمایند و توجه و نگاه دلسوزانه تری به قضایا داشته باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار