آيين افتتاح دومين هفته فرهنگی دانشگاه شهید چمران با شور و نشاط فراوان مسئولین بخصوص دانشجویان حاضر در آمفی تئاتر دانشکده علوم برگزار شد و حواشی جالبی داشت که در ذیل به آن اشاره می شود.

"> از اشک های مخبر دزفولی تا کت و شلوار جدید
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۸

آيين افتتاح دومين هفته فرهنگی دانشگاه شهید چمران با شور و نشاط فراوان مسئولین بخصوص دانشجویان حاضر در آمفی تئاتر دانشکده علوم برگزار شد و حواشی جالبی داشت که در ذیل به آن اشاره می شود.

 

شوشان : آيين افتتاح دومين هفته فرهنگی دانشگاه شهید چمران با شور و نشاط فراوان مسئولین بخصوص دانشجویان حاضر در آمفی تئاتر دانشکده علوم برگزار شد و حواشی جالبی داشت که در ذیل به آن اشاره می شود.

* در این مراسم مجری برنامه با خواندن شعری و یادآوری روزهای دفاع مقدس اشک های معاون فرهنگی دانشگاه چمران را در آورد.

* سخنرانی دکتر مروتی رییس دانشگاه شهید چمران همراه بود با تعریف و تمجید از دکتر مخبر دزفولی معاونت فرهنگی این دانشگاه . وی از ایشان با عنوان استاد تمام و کمال و همه فن حریف در عرصه فرهنگی ، شعر ، خطاطی و وبلاگ نویسی یاد کرد . لازم به ذکر است که دکتر مخبر دزفولی با راه اندازی یک وبلاگ ، گام های موثر و بدیع در ارتباط گیری با قشر دانشجو و جوان برداشته است.


* شور و حال دانشجویان حاضر در این مراسم بی شمار بود و با هر سخنی ، دست ها به صدا در می آمد. این شور و شعف در هنگام سخنرانی دکتر مخبر دزفولی بیشتر شد و وی نیز در پاسخ این کف زدن ها با حالتی خنده و به شوخی گفت : این کف زدن ها در حد مجلس بِ برون ( به لهجه دزفولی ) بود .

* حسن سلیقه و خوش پوشی دکتر مخبر دزفولی همچون حسن خلق اش زبانزد است . دکتر دزفولی در هفته فرهنگی دانشگاه شهید چمران با کت و شلواری جدید در آمفی تئاتر دانشکده علوم حاضر شده بود. وی در پایان سخنرانی با اشاره به کت و شلوارش گفت که برای اولین بار است که این کت و شلوار را پوشیده است.

* اجرای نمایش چراغعلی در نقش بچه مرشد ، نشاطی مضاعف به حضار داد و برای دقایقی لبخند را بر لبان دانشچویان و مسئولین نشاند.

* در این مراسم دکتر حسن مروتی رئیس دانشگاه شهید چمران گفت خوشحالیم که سال گذشته دانشگاه شهید چمران موفق شد در بسیاری از اقدامات به موفقیت های بزرگی دست یابد که به طور مثال می توان به رتبه برتر معاونت پژوهشی، رتبه برتر معاونت فرهنگی و رتبه برتر معاونت آموزشی را از آن خود خدا کند و از دست وزیر علوم و تحقیقات لوح های تقدیر دریافت نماید.


* دکتر عليرضا مخبردزفولي گفت : تمام افتخاراتي كه در حوزه فرهنگي توسط دانشگاه كسب شد، مديون حضور پرشور دانشجويان عزيزي است كه از مدت‌ها قبل اين برنامه‌ها را طراحي و اجرا كردند.

* معاون فرهنگی دانشگاه شهید چمران گفت که امسال در دومين هفته فرهنگي، برنامه‌هاي بسيار خوبي تدارك ديده شده است اما دانشجويان چند برنامه ويژه از جمله مشاوره‌هاي تخصصي كه براي نخستين‌بار برگزار مي‌شود را از دست ندهند. همچنين برنامه نهضت قرآني كه در اين هفته آغاز مي‌شود و در طول سال استمرار پيدا مي‌كند. نمايشگاه بافت زنده فرش، نمايشگاه انجمن‌هاي علمي دانشجويي و كانون‌هاي فرهنگي هنري در كتابخانه مركزي و نمايشگاه ولايت فقيه در دانشكده دامپزشكي از ديگر برنامه‌هاي ويژه هفته فرهنگي است.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار