شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۵۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱
از تعریف وتمجیدها گرفته تا خط و نشان کشیدن ها!
روزنامه ی نورخوزستان در ستون ویژه های خود نوشت: در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان، چنان جمعیتی آمده بود که خیلی ها سرپا ایستاده بودند و علاوه بر سالن، در قسمت بالايي آن هم صندلی خالی نبود و معلوم بود علاقه به شمسایی علت حضور این تعداد افراد در سالن بوده و در خیلی از قسمت های برنامه با کف زدن های جانانه، مدیر مورد علاقه خود را تشویق می کردند. 
* این مراسم از معدود برنامه هایی بود که در آن آیت ا... موسوی جزایری، آیت ا... شفیعی، آیت ا... دکتر حیدری و حجت الاسلام حسن زاده آمده بودند و دو سخنران آن آیت ا... موسوی جزایری و آیت ا... شفیعی بودند. 
* نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز با توجه به اینکه تدریس داشت بعنوان اولین سخنران مطالب خود را بیان داشت و جلسه را ترک کرد. 
* آیت ا... موسوی جزایری، شمسایی را از مدیران توانمند دانست که نیاز به مدح و منقبت ندارد و معتقد بود که وی می تواند کارهای بزرگ و کلان کشوری را انجام دهد. 
امام جمعه اهواز برگزاری اين مراسم را مصداق فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر مبنی بر تشویق از خادمین و برخورد با ضعیف ها و کم کارها دانست و یادآور شد این برنامه مصداق اول یعنی قدردانی از خادمین است. 
زمانی که آیت ا... موسوی جزایری بر ضرورت پیگیری مصوبات و دستوراهای رئیس جمهوری در سفر به خوزستان تاکید می کرد، چشمش به زمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند افتاد و توسعه این منطقه به آبادان و خرمشهر و مناطق همجوار را نشانه عزم راسخ و همت بلند رئیس جمهوری عنوان کرد و از مدیر عامل سازمان منطقه آزاد، استاندار و نمایندگان خواستار پیگیری موضوع تا حصول نتیجه شد و این اقدام را انقلابی در منطقه دانست چون معتقد بود با این حجم توسعه دو شهر زخم خورده جنگ (آبادان و خرمشهر) علاوه بر رونق اقتصادي از كاهش بيكاري نيز برخوردار خواهند شد. 
وی از معاون وزیر نیرو خواست مصوبات سفر رئیس جمهوری در خصوص تامین آب مورد نیاز خوزستان را پیگیری کند. 
* سعدون زاده رئیس مجمع نمایندگان خوزستان از مهندس شمسایی بخاطر قبول مسئولیت در یک مرکز چالشی تشکر کرد و از وزارت نیرو که به قولشان عمل نکردند و شمسایی را ارتقا ندادند انتقاد نمود و گفت فعلا یک هیچ به نفع ماست تا به موقع با آنها تسویه حساب کنیم. 
وی این را هم گفت که در خصوص انتقال آب از خوزستان طوری القا می کنند که بگویند استان های دیگر تشنه و ما آب فراوان داریم. وقتی هم بحث انتقال آب برای شرب مطرح می شود ما می بینیم درعمل تونل های وحشتناکی احداث می کنند که معنی آن بردن آب در مقیاس صنعتی است که چنین برداشتی خلاف مصالح ملی است. 
سعدون زاده گفت: وقتی می گویند کارون باید احیا (زنده) شود این بدان معنی است که کارون به اغما رفته است و اکنون باید دوباره به زندگی برگردد. 
به اعتقاد سعدون زاده، سازمان آب و برق خوزستان یک وزارتخانه است اما تصور ما اینست که به خوزستانی ها در وزارت نیرو ظلم شده، هم از نظر ظرفیت هایی که داریم و هم در اولویت دادن طرح ها که باید جبران کنند. 
* معاون عمرانی استاندار علت غیبت استاندار در مراسم را ماموریتی به تهران مربوط به مصوبات سفر عنوان کرد. 
وی گفت 25 سال است که هم رضانیا و هم شمسایی را مي شناسم و و از زحمات و خدمات آنها آگاه هستیم و باید از آنان قدردانی شود. 
سیاحی با خواستار شدن اینکه باید مسئولان آب و برق آمار و ارقام شفافی درباره میزان مصرف آب شرب اعلام کنند گفت: ما در خوزستان آب مازاد نداریم. به گفته وی لایروبی اروند می تواند تحولات اساسی در صادرات و رونق اقتصادی منطقه داشته باشد. 
سیاحی با ابراز نگرانی از وضعیت سد گتوند خواستار پیدا کردن راهکارهای اساسی از سوی وزارت نیرو در این باره شد. به گفته سیاحی، شمسایی به خانه خود برگشته است. 
آیت ا ... شفیعی ضمن تاکید مدیران بر کار بیشتر گفت عبادات مسئولین، نماز شب خواندن و تلاوت قرآن نیست، اینها با ارزش است اما اینکارها را برای من پیرمرد بگذارید و شما مشکلات مردم را حل کنید تا کارها زودتر به سرانجام برسد و بار آخرت خود را با سبک کردن کار مردم در دنیا سبک کنید. 
* دکتر رضانیا مدیر عامل سابق آب و برق خوزستان گفت: در جلسه معرفی خودم گفتم برای این انتصاب مدیون کسی نیستم، اما امروز مدیون کسانی هستم که این مسئولیت خطیر را از روی دوش من برداشتند. 
رضانیا گفت 18 سال است در آب و برق خوزستان خدمت می کنم و خودم را بومی استان می دانم، بعضی می گویند فلانی بومی نیست در حالی که اگر الان به فارس که استان خودم است برگردم، خیلی از جاها را نمی شناسم چون 18 سال در اینجا بوده ام و همه جا و همه را می شناسم. 
* معاون وزیر نیرو در این مراسم گفت مشکل آب فقط با پول حل نمی شود و باید در بخش مدیریت آب، خانه تکانی کرد چون مهمتر از پول، مدیریت صحیح آب است. 
ميداني گفت: وزارت نیرو به تنهایی قادر نیست مشکل آب را حل کند و نباید اینطور باشد که ما، در فضایی و نمایندگان در فضای دیگری سیر کنند بلكه همه باید هسمو باشیم. 
میدانی اين را هم گفت كه از دکتر رضانیا دعوت کرده ایم کماکان در خدمت آب کشور باشد و هرجا که خودش انتخاب کند، تهران یا جای دیگری از او بهره خواهیم گرفت. وی این را هم گفت که حضور مهندس شمسایی در ستاد وزارت نیرو برای من غنیمت بود و با آمدن او به خوزستان من متضرر شدم چون فکر نمی کردم او را از دست بدهم. 
ميداني، شمسایی را یک مدیر ملی و از ذخایر و پشتوانه های آب کشور دانست. وی این را هم گفت که بخاطر این اعتماد فراگیر شمسایی در خوزستان به او غبطه می خورم. 
* مهندس شمسایی در میان کف زدن های همکارانش بعنوان آخرین سخنران مطالبی گفت و اطمینان داد که دولت جدید و وزارت نیرو، بحث برداشت آب از سرشاخه ها را مورد بررسی مجدد قرار می دهد و وزارت نیرو اجازه برداشت آب را به طوری که خوزستان مشکل پیدا کند نخواهد داد. 
شمسایی در ادامه گفت: من به میل خودم از استان نرفتم چون معتقدم کارشناسان باید در استان بمانند و به مردم خدمت کنند وی گله کرد که در این چند سال به من خیلی کم محبتی شد و استاندار وقت اجازه کار در استان را به من نداد و 2 سال در منزل بیکار بودم و پس از 15 ماه خانه نشینی مجبور شدم به تهران بروم در حالی که خانواده ام در استان بود. 
شمسایی این را هم گفت که سیاست من استفاده از جوانان در آب و برق است (کف زدن شدید همکاران). 
مدیر عامل آب و برق گفت: بعضی ها به ما بد کردند ولی قصد تلافی ندارم و دست همه را می فشارم، اما کسانی که به مردم و پرسنل بد کردند باید در آینده جوابگو باشند. 
وی از دکتر رضانیا بخاطر خدماتش در سالهای خیلی سخت قدردانی کرد. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
مجید صالحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
1
2
comment آقای مهندس شمسایی انسان صادق و منصفی هستند . اعتبار ایشان به توانایی و تعهد خودشان است و همین دلیلی بر پشتوانه خوب مردمی برای ایشان است .آرزوی ما سلامتی و طول عمر با عزت برای مهندس شمسایی می باشد
comment
پرسنل فنی و مهندسی سد [...]
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
0
0
comment آقای مهندس شمسایی ما از بازگشت جنابعالی به عنوان یک مدیر توانمند بومی خیلی خوشحلیم لطفا هر چه سریعتر به مشکلات سد [...] رسیدگی کنید
comment
حقیقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
comment
0
0
comment جناب آقای مهندس شمسایی امروز در تاریخ ۹۲/۱۱/۷ نیروگاه [...] آتش گرفت لطفا تا دیر نشده به داد سد [...] برسید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار