شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۵:۳۴

شوشان : سید شکرخدا موسوی با یک تحلیل علمی از انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز و باوی با تشکیل ستاد راهبردی، بیشترین نیروی خود را بر آن دسته از رای دهندگانی متمرکز کرده بود که در دور اول به هر علتی پای صندوق رای نیامدند.

سیدشکرخدا موسوی  با این ابتکار بخت خود را به اگر و مگر و پشتگرمی دیگران وانگذاشت. ستاد راهبردی سیدشکرخداموسوی توانست بی سر و صدا سراغ رای خاموشی ها رفته و نظر آنها (رای خاموش) را جلب کند.

آنچه در این میان حائز اهمیت است 37 درصد از آرایی که دور اول به هر دلیلی نتوانستند در انتخابات مشارکت کنند و با توجه به این نکته که تجربه های انتخابات گذشته نشان داده است که مشارکت در مرحله دوم بدلیل کاهش کاندیداها با آنکه انتخابات مرحله دوم تعداد شرکت کنندگان از کاهش نسبی برخوردار بود اما این هنرنمایی ستادهای راهبردی کاندیداها قابل توجه بود که آرای خود را از مرحله نخست به طور محسوسی افزایش دهند. در این راستا آرای سیدشکرخدا موسوی در دور دوم رشد 20 درصدی را نشان می دهد. درخشش این نامزد انتخاباتی که اکنون دیگر بعد از سید شریف حسینی توانسته است تعداد بیشتری از واجدین شرایط را به پای صندوق های رای بیاورد را به فال نیک می گیریم و برای همه منتخبین مردم خوزستان که توانسته اند اعتماد مردم را برای ورود به بهارستان بدست آورند آرزوی موفقیت و بهروزی را داریم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار