شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶

شوشان: اسماعیل زمانی مدیر عامل منطقه آزاد اروند و هیات همراه از نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و شهرسازی بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد اروند اسماعیل زمانی گفت: نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و شهرسازی در راستای عملیاتی کردن تجارت بین دو کشور ایران و عراق و سایر کشورهای همسایه و همچنین افزایش سطح مبادلات تجاری برگزار شده است.
مدیر عامل منطقه آزاد اروند گفت: مذاکراتی با مسئولین دولتی و حکومتی کشورهای همسایه خصوصا کشور عراق انجام داده ایم که موجب حضور تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی و برگزاری نمایشگاه جهت عملیاتی کردن روابط تجاری بین دو کشور خواهد شد.
زمانی خاطرنشان کرد: حضور و عرضه محصولات تولید کنندگان ایرانی در این نمایشگاه و همچنین بازدید تجار و بازرگانان کشورهای همسایه از ظرفیت و پتانسیل های تولیدکنندگان ایرانی در حوزه صنعت ساختمان و شهرسازی موجب انعقاد قراردادهای فراوانی خواهد شد که میتواند در رشد، توسعه و بازسازی بخش جنوب عراق و همچنین توسعه منطقه آزاد اروند و تولیدات ملی ما شود.
رئیس هیات مدیره منطقه آزاد اروند یکی از اهداف توسعه جغرافیایی منطقه آزاد اروند را احیا زیرساخت ها دانست و افزود: توسعه زیرساخت های شهرهای آبادان و خرمشهر که مدتی از آن غفلت شده است و نسبت به سایر نقاط کشور در این حوزه عقب ماندگی وجود دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار