شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۶۴۵
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸
پیشنهاد ایجاد پارلمان جوانان ایران که توسط یکی از نخبگان جوان خوزستانی به دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ارایه شد، مورد استقبال رییس جمهوری قرار گرفت. این پیشنهاد توسط مهدی مکارمی برنده جایزه دوازده جشنواره ملی و بین المللی در حوزه روزنامه نگاری و ارتباطات درآیین ویژه ای که با حضور نخبگان، فرهیختگان و فرهنگیان استان خوزستان برگزار گردید، تقدیم رییس جمهوری شد. رییس جمهوری ضمن ابراز خرسندی از ارایه پیشنهادهای سازنده و راهگشا اظهار کرد : بنده از پیشنهادات و نظرات جوانان در دولت استفاده خواهم کرد. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
انتشار یافته: ۱۳
comment
comment
اسدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
comment
0
2
comment امیدوارم در این پارلمان، نمیاندگان تشکل های غیردولتی حضور داشته باشند و پلی باشد برای رساندن صدای ان جی اوها به گوش رییس جمهور و مسوولان.
پاسخ ها
comment
میثاق قبادی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
comment
comment امیدوارم این ایده واقعا محقق شود و با تشکیل این پارلمان، خود جوانان بر برنامه ریزی ها و فعالیت های مربوط به حوزه جوانان دخالت داشته باشند ضمن اینکه نوعی تمرین دموکراسی هم هست.
comment
بهروز
| United States |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
comment
comment معمولا این طرح ها بورت تشریفاتی انجام می شوند که خوب نیست. باید مثل سایر کشورها بصورت واقعی و موثر اجرا شوند و جایگاه این نهادها تعریف شده و نهادینه باشد
comment
شهاب- ر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
comment
comment از فردا یه عده حسود راه می افتند برای تخریب آقای مکارمی. واقعا باید خوشحال بود از اینکه یک طرح به این مهمی و در سطح ملی توسط یک جوان خوزستانی مطرح می شود.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
comment
2
1
comment این پیشنهاد از مصوبات چهارمین دوره مجلس دانش آموزی می باشد که دردولت قبلی گامهایی نیمه تمام برای ایجاد پارلمان جوانان برداشته شد لذا مصادره ایده ها و نخبه سازی خیلی امر مطلوب و مفیدی نیست
پاسخ ها
comment
رضا محمدی
| United States |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
comment
comment آقای مکارمی این پیشنهاد را در سال 79 در روزنامه ایران منتشر نمود که همزمان رییس جمهور در این زمینه دستور دادند. این یادداشت ایشان در 8 اردیبهشت سال 79 در روزنامه ایران به چاپ رسید که می توانید به آرشیو روزنامه ایران مراجعه و مشاهده فرمایید.
comment
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
comment
comment خیلی خوشحالم از اینکه این پیشنهاد توسط یک جوان نخبه خوزستانی مطرح شده. مایه خوشحالی و افتخاره. امیدوارم مسوولین استان هم قدر نیروهای جوان استان را بدانند.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
comment
0
0
comment شوشان چرا خبر من دراوردي ميزني؟
بيش از دويست نفري كه اونجا بودن اگه بيان شوشان رو بخونن چه فكري راجب به شما ميكنن؟
روحاني نشسته بود سرجاش مكارمي خيلي بدون برنامه رفت جلو يه چيزي بهش داد مثه كسايي كه ميرن نامه ميدن!!!
كار ايشون نه تنها كار خوبي نبود بلكه پرستيژ حاضرين در اون جلسه رو هم اورد پايين. چون نماينده نخبگان استان همون شش نفري بودن كه انتخاب شده بودن و رفتن پشت تريبون.
مدیر پایگاه محض اطلاع جنابعالی به هیچ عنوان نخبگان استان خوزستان محدود به آن 6 عزیزی نیستند که انتخاب شدند و البته به طریقه انتخاب آنها هم انتقادات فراوان وارد شده است که قدری از آنها در شوشان هم منتشر شد و بیشتر هم برای حفظ حرمت اقایان منتشر نگردیدند. رییس جمهور در ایران خادم مملکت است و 35 سال است که انقلاب شده و. ایم منصب منصب خدمت است نه منصب حکمرانی و امپراطوری. پس این کار چه عیبی می تواند داشته باشد. آن هم پیشنهادی که با استقبال رییس جمهور مواجه شده.

 در ضمن محض اطلاع جنابعالی پیگیر شدیم و دوست عزیز خبرنگار ما نیز در جلسه فوق الذکر حضور داشت و ارائه طرح پیشنهاد آقای مکارمی از قبل در برنامه بوده و مجری برنامه – آقای کیوان لطفی- بر اساس برنامه ریزی انجام شده، پیش از سخنان رئیس جمهور رسما از ایشان بعنوان یکی از نخبگان جوان استان – برنده دوازده جشنواره ملی و بین المللی حوزه ارتباطات و روزنامه نگاری- دعوت نمود و آقای مکارمی پیشنهاد خود را به رییس جمهور تقدیم نمود که از قضا با استقبال آقای دکتر روحانی نیز مواجه گردید که این موضوع در خبرگزاری رسمی دولت-ایرنا- و پایگاه خبری دولت منتشر گردید.
جهت اطلاع عرض می کنیم برنامه هایی در این سطح با حضور رئیس جمهور بگونه ای نیست که کسی بتواند بدون برنامه ریزی و هماهنگی قبلی و بدون اجازه تیم حفاظت و تشریفات رییس جمهور، خود را به ایشان برساند و... صرف نظر از همه این مباحث طرح یک پیشنهاد خوب و استقبال رئیس جمهور یک فرصت خوب برای نخبگان جوان استان است که امیدواریم همچنان در عرصه ملی بتوانند ایده های خود را مطرح کنند و ما نیز از جوانان فعال در این عرصه ها حمایت کنیم.
قدری سعه صدر داشته باشیم
یا علی
comment
نشسته در ردیف دوم جلسه نخبگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
comment
1
0
comment آخه شوشان. آقای روحانی حتی اون پیشنهاد رو نخوند چطور استقبال کرد. اون پیشنهاد توی یه بسته داده شد به اقای روحانی. استقبالش رو هم حتما خود مکارمی گفته. [...] شوشان ساده هم می زنه.
پاسخ ها
comment
مبینا
| United States |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
comment
comment من نمیدونم این حسادتا برای چیه. ما باید خوشحال باشیم که یک جوان خوزستانی یه پیشنهاد خوبی داده که رییس جمهور استقبال کرده و اجرای یک طرح ملی از استان ما کلید خورده. این برخوردا یعنی چی؟ واقعا راست میگن عامل عقب افتادگی استان ما همین روحیات غیرفرهنگیه. ما باید کمک کنیم. تشویق کنیم و بها بدیم نه اینکه منویات شخصی مان را ترجیح بدهیم.
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
comment
0
0
comment چه فایده ای داره آخه این طرح ها؟ حالا از فردا مشکل بیکاری جوونا حل میشه؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
comment
0
0
comment باسلام. يكي از دلايل عقب مانده نگه داشته شدن استان ما اين است كه فعالين سياسي خوزستان مدام رنگ عوض ميكنند و سعي ميكنند همراه با نسيم سپهر سياسي كشور جهت خود را تنظيم كرده و اصطلاحا رنگ عوض كنند ولذا سكوت كساني كه اين مسايل را دنبال ميكنند دليلي بر نااگاهيشان به رفتار اين افراد نيست بلكه شايد ميخواهند بدانند ادمي تا چه ميزان تبحر در پشتك وارو زدنهاي سياسي دارد.وقتي خبرتان را خواندم بي اختيار ياد همسويي بي حد و حصر فرد پيشنهاد دهنده با شهردار جناح راستي دوران انحلال شوراي شهراهواز افتادم.
پاسخ ها
comment
شیوا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
comment
comment واقعا آسمان و ریسمان بافتن به این میگن. همسویی بی حد و حصر فرد پیشنهاد دهنده با شهردار جناح راستی دوران انحلال شورای شهر اهواز؟؟ منظورتان اقای کتانباف است؟ کدان موضع سیاسی را از آقای کتانباف دیده اید یا دیده ایم تاحالا؟ در ثانی مگر انجام وظیفه شغلی و حرفه ای در شهرداری الزاما به معنای همراهی فکری و سیاسی است؟ از طرفی گفتید شهردار جناح راستی دوران انحلال شورای شهر اهواز. آقای کتانباف دقیقا از زمان انحلال شورای شهر تا دو سال بعد از آن شهردار بوده. چه ربطی به دوران انحلال شورای ناکارامد سوم داشته؟
از طرفی ارتباط همه این مباحث به خبر پارلمان جوانان چیست؟ مگر آقای روحانی رییس جمهور همه ملت نیست؟ این پیشنهاد چه ربطی به جناح بندی های سیاسی دارد؟ مگر کسی با یک موضع سیاسی دیگر نمی تواند به رییس جمهور پیشنهادی بدهد؟ چه برسد به کسی که همفکر این دولت بوده. هرچه نظر شما را خواندم ربطش را با اصل موضوع یعنی پیشنهاد ارائه شده ندیدم. معتقدم ریشه برخی بداخلاقی ها، حسادت است که خوب نیست. هر کسی باید با تکیه بر توانمندی های خود، پیشرفت کند نه ممخالفت کردن و تخریب دیگران. کمی در برابر پیشرفت دیگران سعه صدر داشته باشیم خوب است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار