اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹
محمدرضا شمسایی:

شوشان: مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: هم اکنون در قالب طرح آبرسانی غدیر 7 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تأمین آب شرب شهرهای خوزستان نیاز است.
به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، "محمد رضا شمسایی" مدیرعامل جدید سازمان آب و برق خوزستان اصلی ترین محورهای توسعه در این استان را احیای منابع کشاورزی اعلام کرد و گفت: عزم را جزم خواهیم کرد تاطرح 800 هزارهکتاری معروف به طرح مقام معظم رهبری درخوزستان اجرا شود.
وی در آیین معارفه خود که با حضور معاون وزیرنیرو، جمعی از علما و مقامات محلی استان خوزستان درسالن گیت بوستان برگزار شد، افزود: متاسفانه پس از گذشت 17 سال از تصویب اجرای این طرح، 200 هزارهکتار از اراضی و 100 هزارهکتار از شبکه های فرعی به بهره برداری رسیده است .
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان تامین آب شرب برای شهرستانهای استان خوزستان در قالب طرح غدیر را از دیگر برنامه های محوری سازمان تحت مدیریت خود عنوان کرد و افزود: هم اکنون 7 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تأمین آب شرب شهرهای خوزستان نیاز است.
شمسایی براستفاده از مدیران جوان در سازمان آب و برق خوزستان تاکید کرد.
دراین مراسم همچنین علیرضا رضانیا، مدیرعامل پیشین سازمان آب و برق خوزستان گزارشی از عملکرد دوران مدیریت خود درسازمان آب و برق خوزستان در زمینه طرح های آبرسانی و زهکشی ارایه کرد.
در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، آیت الله شفیعی و آیت الله حیدری نمایندگان مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه موقت شهرستان اهواز، احمد سیاحی معاون عمرانی استانداری خوزستان، نمایندگان استان در مجلس شواری اسلامی و جمعی از مدیران استانی حضور داشتندˈمحمدرضا شمسایی ˈ به عنوان مدیرعامل جدید سازمان آب و برق خوزستان معرفی و از زحمات چهار ساله علیرضا رضانیا مدیرعامل پیشین این سازمان قدردانی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار