شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۶۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲
وزير بهداشت:
طرحی برای اجرا با عنوان تحول نظام سلامت در وزارت بهداشت تهیه شده است
وزیر بهداشت گفت: طرح تحول نظام سلامت را از دو استان خوزستان و سیستان و بلوچستان آغاز می کنیم.
دکتر سید حسن هاشمی  گفت: طرحی برای اجرا با عنوان تحول نظام سلامت در وزارت بهداشت تهیه شده است که حاصل آن حضور بیشتر مردم و بخش خصوصی در خدمات سلامت ضمن توانمندسازی بیمه هاست.
وی افزود: این طرح که به ما کمک می کند تا خدمات مطلوبی در بیمارستان ها و مراکز درمانی به مردم ارائه کنیم ابتدا به عنوان الــــگو در دو استان و سپس در سراسر کشور اجرا می شود.
وزیر بهداشت با تاکید بر این که این طرح بر اساس یکپارچه سازی و تقویت بیمه ها طراحی شده است، گفت: طرح تحول نظام سلامت برگرفته از اسناد بالادستی و براساس برنامه پنجم توسعه تهیه شده است و امیدواریم اثربخش باشد.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد در مرحله دوم اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها بخش مناسبی به سلامت اختصاص داده شود و این سهم بتواند بخشی از مشکلات مالی این حوزه را برطرف کند.
دکتر هاشمی درباره توانمندی های علمی جامعه پزشکی نیز در کشور گفت: مردم می دانند که پزشکان ایرانی به لحاظ علمی و توانمندی فاصله اندکی با کشورهای پیشرفته دارند و این توانایی ها را نیز بیشتر به واسطه سرمایه گذاری های شخصی به دست آورده اند.
وی اضافه کرد: با این وجود توزیع این خدمات پیشرفته در کشور مناسب نیست به گونه ای که در برخی مناطق پزشک متخصص نداریم و در برخی مناطق دیگر امکانات بهره مندی از خدمات به روز پزشکان فراهم نیست.
وزیر بهداشت افزود: نوبت مسئولان کشور است که با اصلاح سهم بودجه سلامت از درآمد کشور و تامین بودجه از منابع مطمئن، رضایتمندی مردم و کارکنان سلامت را جلب کنند و باری را از دوش بیماران و خانواده آنان بردارند.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی عصر امروز برای دیدن واحد مرکزی خبر، پخش اخبار سیما و شبکه خبر به سازمان صدا و سیما آمده بود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
0
comment درود برشما .....
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار