شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۷۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱
سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره سفر استانی دولت به خوزستان و حواشی این سفر، گفت: رئیس جمهور بر اساس وعده‌ای که برای سفر استانی به مردم داده بود، به خوزستان رفت.

وی تصریح کرد: مردم حق شناس و فهیم خوزستان بدون هیچ‌گونه سازماندهی از سوی دستگاه‌های دولتی به استقبال از رئیس جمهور آمدند و در این میان عده‌ای نیز نامه‌هایی را به همراهان وی تحویل دادند.

نوبخت با بیان اینکه وقتی مردم به رئیس جمهور نامه می دهند، نمی شود آنها را نگرفت و مورد رسیدگی قرار نداد، متذکر شد: عربی صحبت کردن رئیس‌جمهور با مردمی که زبان گفتاری آنها عربی است، یک نقطه مثبت بود نه رفتار پوپولیستی.

وی تصریح کرد: عده‌ای هر حرکتی که دولت می‌کند اعتراض می‌کنند اما بخشی از تصمیم‌گیری‌ها در جریان سفر استانی از دست ما خارج بود و حرکت‌های خودجوش مردمی است.

«البته هر رفتار صمیمانه با مردم را نمی توان با واژه پوپولیستی تعبیر کرد چرا که احترام به مردم و توجه به مطالبات‌شان مهم است و در حالی که آقای رئیس جمهور در اندیشه پیشبرد مذاکرات ژنو و همفکری با تیم مذاکره‌کننده بود اما از سفره مردم هم غافل نبود». 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
comment
0
0
comment در فرودگاه اهواز پاي پله هواپيما دختر خانم وآقا پسري كه بالباس محلي بودندند با زبان عربي وفارسي وهمچنين زبان بختياري به ريس جمهور محترم خوش آمد گفتند اما ريس جمهور درمصلي قسمتي از صحبتش عربي بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار