اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۰
آرش قلعه گلاب در روزنامه کارون نوشت: سيد عزت ا... ضرغامي، رئیس سازمان صدا و سیما در سخنانی گفت: راه اندازی شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای و مزیت‌هایی که بیگانگان فکر می‌کنند برای ملت ایران اهمیت دارد، بی‌فایده است و مردم ما صرفا پس از برطرف شدن کنجکاوی‌شان یا مورد توجه قرار دادن یک سریال یا فیلم در این شبکه‌ها، آنها را از خاطر می‌برند، اما ارتباط رسانه ملی با مردم بسیط و محکم‌تر است.
در ابتدا: اگر بگوييم حق با آقاي ضرغامي نيست، كاملا اشتباه كرده ايم، تلقي ايشان از كنجكاوي ايرانيان نسبت به شبكه هاي ماهواره اي را بسيار دقيق و هوشمندانه مي دانيم، اما آنچه آقاي ضرغامي در ادامه از آن ذكري به ميان نياورده اند، علاقه ي برخی  ايرانيان به ادامه ي كنجكاوي شان، بعد از هر رصد ماهواره‌اي است! و صد البته كه اين علاقه، به طور معمول با اضافه كردن يكي دو ديش و LNB ، قابل مشاهده است!
در ادامه: براي آن كه آقاي ضرغامي متوجه ي عمق ارادت و علاقه ي اينان به ماهواره بشوند، پيشنهاد مي كنيم با يك نرم افزار ساده ي جستجوي  گوگول ارث، به شهر تهران از بالا نگاهي بيندازند. به طور قطع، اين چند ميليون ديشي كه بر بام تهران خوش نشسته است! قصدي هم اگر داشته باشند، بيش از آن كه رصد رياست سازماني بر صدا و سيما باشد، جستجوي سلطان و بانويي خرم از عثماني است!
در ميانه: آقاي ضرغامي، سخت بشود باور كرد اینان سريالي تركي را از ياد ببرند! آخر سريال هاي تركي قبل از آن كه به پايان برسند، دوباره آغاز  مي شوند! اگر هم فكر مي كنيد كه مردم اين سريال ها را خيلي زود از ياد مي برند و فراموش مي كنند! ما كه اصلا چنين فكري نمي كنيم و سخت نگران آنيم كه بيست سال ديگر، اسم نصف بچه هاي محله ي ما كوزي باشد، اسم نصف ديگرشان گوني! و در شهر ما، حتي يك نفر هم اسمش "عزت" نباشد!
در پايان: مطمئن هستيم كه بيگانگان هر فكري كه بخواهند براي مردم ما بكنند، هيچ الگويي بهتر از صدا و سيماي آقاي ضرغامي پيش روي شان نيست! كافي است برنامه هايي را كه صدا و سيماي آقاي ضرغامي مي سازند، آن ها نسازند! اين را البته به هيچ وجه با ارادات به برنامه هاي سبك و سخيف ماهواره اي نمي گوييم. اين را صرف اين مي گوييم كه آقاي ضرغامي، به جاي آن كه بر واقعيات بصري و تصويري و محتوايي برنامه هاي شان چشم بگشايند! چشم پوشيده اند!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار