شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸
مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان خوزستان گفت: بسیج دانش آموزی در دهه فجر امسال همانند سال گذشته برنامه های متنوعی خواهد داشت.
محمدرضا علی شیرکافزود: در تمام مدارس دارای پایگاه بسیج ، علاوه بر صبحگاه ، زنگ انقلاب نواخته می شود ضمن اینکه جشنواره های متنوع ورزشی و فرهنگی و سرود نیز برگزار خواهد شد.

وی در خصوص اجتماع بزرگ دانش آموزان بسیجی در دهه فجرگفت: در حال برنامه ریزی برای تجمع دو هزار نفری بسیجیان با شعار مرگ بر آمریکا می باشیم که در هر حوزه بسیج دانش آموزی در میادین اصلی هر ناحیه برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان خوزستان گفت: تجمع دو هزار نفری طرح معراج بسیجیان با شعر مرگ با آمریکا در اهوار برگزار می شود.

شیرک افزود: اجرای طرح آموزش مربی امر به معروف با حضور فرمانده واحد های بسیج دانش آموزی با هدف احیای احیای این فریضه در جامعه از دیگر برنامه های دهه فجر در استان خوزستان می باشد.

وی افزود:این دوره در حال برنامه ریزی است که بصورت ناحیه ای برای فرمانده واحد ها اجرایی خواهد شد.

وی برگزاری اردوی یکروزه در دو سطح اردوی سازندگی و اردوی سرگروه های صالحین را از دیگر برنامه های این دهه در سطح استان خوزستان نام برد و گفت: برگزاری جشنواره فیلم دفاع مقدس نیز در دست اقدام و برنامه ریزی است که در قالب طنز برگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار