شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۹
کلانتری:
هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید تیمش امسال توانایی قهرمانی در لیگ برتر را دارد و در حال حاضر قهرمان شدن برای این تیم سخت نیست.
 ایوب کلانتری  درباره پیروزی تیمش مقابل مس کرمان اظهار کرد: بازی با تیم‌های پایین جدول که چیزی برای از دست دادن ندارند، سخت است. خدا را شکر در دیدار با مس از همان دقایق ابتدایی بازی توانستیم موقعیت‌های خوبی را خلق کنیم. قبل از این دیدار فرکی به ما گفته بود که از این بازی تفاضل گل بگیریم و به نظرم می‌توانستیم این کار را هم انجام دهیم ولی با کم دقتی‌ توپ‌هایمان تبدیل به گل نشدند.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان درباره تیم مس گفت: مس هم تیم خوبی است ولی نمی‌دانم چرا نتیجه نمی‌گیرد. این تیم بازیکنان خوبی دارد و واقعا حیف است که چنین تیمی در این جای جدول قرار داشته باشد.
کلانتری در ادامه درباره روند نتیجه‌گیری فولاد تا این جای مسابقات عنوان‌ کرد: به نظرم روند بسیار خوبی داشته‌ایم. روزهای اول همه فکر می‌کردند باتوجه به این‌که تیم‌مان جوان است، نهایتا بتواند در جدول بماند ولی خدا را شکر با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان توانستیم به این جای جدول برسیم. تمام تلاش ما این است که امسال بهترین مقام را برای فولاد به دست آوریم ولی به هر حال فوتبال است و نمی‌توان روی آن حساب کرد. فولاد امسال توانایی قهرمان شدن را دارد و در حال حاضر قهرمانی برای فولاد سخت نیست.هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین درباره دیدار تیمش در جام حذفی مقابل پرسپولیس تهران در اهواز عنوان‌ کرد: این بازی از دیدار لیگ‌مان هم سخت‌تر است؛ چرا که فکر می‌کنم پرسپولیس با توجه به نتایجی که در لیگ برتر به دست آورده است، برای جام حذفی می‌جنگد. در این دیدار پرسپولیس تا حدودی هم قصد دارد شکست دور برگشتش را مقابل ما در لیگ برتر جبران کند که با توجه به این موضوع، با انگیزه‌های بسیاری به اهواز می‌آید. برای تیم ما هم نه تنها پیروزی در جام حذفی که پیروزی در بازی‌های دوستانه هم بسیار مهم است. ما در تمام بازی‌ها برای گرفتن سه امتیاز می‌رویم. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار