شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۸۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۸
در شرایط کنونی بسیاری از واحدهای صنعتی خوزستان به دلیل عدم سرمایه در گردش به حالت تعطیلی و یا تعدیل کارگران یا عدم پرداخت حقوق معوقه کارکنان مواجه اند
به گزارش شوشان؛ آیت الله موسوی جزایری امام جمعه اهواز در خطبه های دوم نماز جمعه این هفته مباحثی انتقادی را درباره شرایط اقتصادی، صنعتی و اشتغال خوزستان بیان داشت که مورد استقبال حاضران قرار گرفت و با تکبیر آنان در تایید سخنان آیت الله همراه شد. ایشان در رابطه با استفاده از تسهیلات بانکی برای صنعتگران و کار آفرینان که در حال حاضر در بانک های مختلف قفل شده است توصیه کرد که زمینه برای استفاده متقاضیان از تسهیلات صندوق توسعه ملی که قبلا 50 میلیارد دلار داشته و اکنون 20 میلیارد دلار ذخیره دارد فراهم شود. 
آیت الله موسوی جزایری افزود: استان های توسعه یافته به کنار، متاسفانه حتا استان های بی نام و نشان نیز در بهره بردن از این تسهیلات جلوتر از خوزستان هستند و کسی در خوزستان نیست که از این تسهیلات کم بهره استفاده کرده باشد. 
سخنان آیت الله جزایری در انتقاد به وضعیت اقتصادی خوزستان که با تایید نمازگزاران همراه شد در حالی صورت می گیرد که این صندوق رییسی خوزستانی یعنی سید صفدر حسینی دارد و جای تعجب است که چطور بانک های عامل که خود کمکی برای حل مشکل سرمایه ای صنعتگران نمی کنند حتا کارشناسان خود را توجیه نمی نمایند تا متقاضیان را به سمت استفاده از این تسهیلات مناسب هدایت کنند! کاری که دیگر خرجی برای بانک ها ندارد و فقط دلسوزی محض می طلبد.
در شرایط کنونی بسیاری از واحدهای صنعتی در خوزستان به دلیل عدم سرمایه در گردش به حالت تعطیلی و یا تعدیل کارگران و در مواردی با مشکل عدم پرداخت حقوق معوقه کارکنان مواجه اند که با اندکی همیت مدیران بانک های استان خوزستان و توجه مدیر خوزستانی صندوق توسعه ملی می توان رونق را به واحدهای صنعتی و تولیدی استان بازگرداند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
0
0
comment گل گفتی آیت الله حرف دل مردم رو می زنی قربونه جددت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار