شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۸۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۲
در جام حذفی و در ورزشگاه 50 هزار نفری اهواز :
دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس در ضربات پنالتی با نتیجه سه بر صفر به نفع سرخ‌پوشان اهوازی به پایان رسید تا فولاد به مرحله بعد صعود کند.
دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس در ضربات پنالتی با نتیجه سه بر صفر به نفع سرخ‌پوشان اهوازی ببه پایان رسید تا فولاد به مرحله بعد صعود کند.
  در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس از ساعت 16.45 در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که پس از تساوی یک بر یک در 120 دقیقه، این تیم میزبان بود که توانست در ضربات پنالتی با نتیجه سه بر صفر پیروز شود و به مرحله بعد صعود کند.

این بازی در دو نیمه برای هر دو تیم یک گل به ثمر داشت و نتیجه را به تساوی یک بر یک کشاند.

اما در وقت اضافه، در دقیقه 95 ضربه آزاد غلامرضا رضایی که به قصد سانتر کردن توپ را فرستاده بود، به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

در دقیقه 101، پرسپولیس باز هم از روی ضربه ایستگاهی می توانست به گل برسد اما این بار ضربه خلعتبری با اختلاف کمی به اوت رفت.

در دقیقه 107، خطا در گوشه محوطه فولاد به سود پرسپولیس اعلام شد که ضربه خطرناک مسلمان را مکانی از کنج دروازه درآورد.

در دقیقه 112، ارسال قاسم دهنوی روی دروازه فولاد با ضربه سر سیدصالحی همراه شد که مکانی با یک شیرجه خوب این توپ را گرفت.

در دقیقه 119، اشتباه مدافعان فولاد می‌رفت که کار دست این تیم دهد؛ صادقیان پس از توپ‌گیری، به سیدصالحی پاس داد اما شوت او را مکانی گرفت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی پرسپولیسی‌ها به وسیله قاسم دهنوی، حسین ماهینی و خلعتبری سه پنالتی خود را خراب کردند و فولادی‌ها با نتیجه سه بر صفر در ضربات پنالتی پیروز شدند تا به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
0
0
comment لذت بردم.
به خدا بچه تو همه بازی ها با این غیرت بازی کنند توی لیگ برتر هیچ تیمی حریفشون نمیشه.
فولاد خوزستان با غیرت!
comment
از دوستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
0
0
comment سلام. من فکر می کنم شما استقلالی هستید و یا اینکه ورزش را نمی شناسید. اول اینکه عکسی که زدید مربوط به بازی نیست. بعد هم مربوط به امسال نیست. توی عکس محمدقاضی هست که الان در استقلال تهرانه و بعد اینکه روبروی ملوان این بازی داره انجام میشه. کمی دقت کنید. بعدش چرا ننوشتید که مابقی تیم های خوزستانی مثل استقلال اهواز- نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان امروز شکست خوردند. پس مشخصه تیمی که داره بخش ورزش شوشان رو اداره می کنه استقلالیه و تنها خواسته شکست پرسپولیس رو نشون بده که این واقعا از نقاط ضعف شوشانه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار