شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۲
نائب رئیس شورای شهر شوشتر خبر داد
 نائب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: آماده‌سازی شهر تاریخی شوشتر در آستانه نوروز در اولویت قرار دارد. 
سیدمحمدرضا حسینی مرعشی اظهار کرد: شهر شوشتر دارای توانمندی‌های زیادی در بخش میراث فرهنگی و گردشگری است. 
وی عنوان کرد: به همین دلیل همه ساله در ایام نوروز گردشگران زیادی به این شهر تاریخی سفر می‌کنند و باید شهر شوشتر در نوروز امسال آمادگی کامل برای بازدید گردشگران را داشته باشد. 
وی افزود: پیگیری‌های انجمن دوستداران میراث فرهنگی شوشتر و کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر و تشکیل جلسه مشترک با فرماندار شهرستان به این نتیجه مختوم شد که ستاد نوروزی شهرستان شوشتر در سال‌جاری برای بررسی مشکلات سال‌های گذشته و رفع نواقص موجود یک ماه زودتر تشکیل می‌شود. 
وی با بیان اینکه قرار است این ستاد در دهه نخست بهمن ماه سال‌جاری در فرمانداری شوشتر تشکیل شود خاطرنشان کرد: در این زمینه شورای اسلامی شهر و شهرداری شوشتر آمادگی کامل برای همکاری با این ستاد را دارد و در این زمینه از هیچ کمکی مضایقه نخواهد شد. 
مرعشی با اشاره به آمادگی مسئولان شوشتر برای همکاری با انجمن دوستداران میراث فرهنگی، افزود: آمادگی داریم تا برای آماده‌سازی شهر تاریخی شوشتر در آستانه نوروز با انجمن دوستداران میراث فرهنگی این شهرستان همکاری تنگاتنگی داشته باشیم. 
نائب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر برای تنظیف آثار تاریخی شوشتر به‌ویژه آثار ثبت جهانی شده با انجمن دوستداران میراث فرهنگی همکاری نزدیکی دارد. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار