شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۶
شهردار اندیمشک:
 شهردار اندیمشک گفت: با تزریق اعتبار 700 میلیون ریالی درصدد روان‌سازی ترافیک در این شهر هستیم. 
محمد شریفی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک از احداث چندین پل بتنی در این شهر خبر داد و اظهار کرد: با توجه به مقاومت بتن و ایمنی بالای آن در فعالیت‌های عمرانی، پل‌های بتنی در تقاطع خیابان‌های سطح شهر احداث می‌شود. 
وی افزود: برای احداث پل، تقاطع خیابان‌های واقع در کوی ولایت، رسالت و ارغوان از تعداد 250 قطعه پل بتنی پیش‌ساخته استفاده خواهد شد. 
شهردار اندیمشک با اشاره به اعتبار مورد نیاز این پروژه تصریح کرد: در مجموع برای انجام این پروژه 300 میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی این شهرداری هزینه شده است. 
وی در ادامه از آغاز عملیات زیرسازی و جدول‌بندی خیابان‌های جدیدالاحداث خبر داد و عنوان کرد: این اقدام به منظور رفاه حال شهروندان در خیابان‌های جدیدالاحداث کوی‌های ولایت، فاز 2 راه آهن، فرهنگیان و فاز 3 کوی نیرو صورت گرفته است. 
شریفی‌مقدم ادامه داد: با اجرای جدول‌گذاری و زیرسازی 40 خیابان و کوچه، اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی شهرداری اندیمشک هزینه شده است. 
وی در آستانه دهه مبارکه فجر و فرارسیدن ایام نوروز از رنگ‌آمیزی معابر و نصب علائم ترافیکی خبر داد و گفت: به منظور سهولت در تردد، ایجاد نظم ترافیکی و زیباسازی معابر بیش از 700 مترمربع رنگ‌آمیزی صورت پذیرفته است. 
شهردار اندیمشک همچنین عنوان کرد: در راستای روان‌سازی ترافیک نیز هشت نقطه حادثه‌خیز شهر، 46 تابلوی علائم ترافیکی و چهار مورد چراغ هشداردهنده در سطح شهر نصب شده است. 
وی به اعتبار تخصیص داده شده در این راستا اشاره کرد و گفت: برای این اقدامات نیز از محل اعتبارات عمرانی شهرداری مبلغ 700 میلیون ریال هزینه شده است. 
شریفی‌مقدم همچنین به خرید دستگاه میکسر و تولید سنگ جدول، پل و بلوک اشاره کرد و ابراز داشت: این دستگاه، ضمن آماده کردن بتن قادر است سنگ جدول مورد نیاز را تولید کند. 
وی با تاکید بر به‌صرفه بودن این دستگاه خاطرنشان کرد: کاهش هزینه‌ها، تسریع در انجام کارهای عمرانی، جلوگیری از حمل و نقل طولانی، حذف مصالح فروشان واسطه‌گر نیز از جمله پارامترهای صحیح خرید این دستگاه است. 
شهردار اندیمشک در خصوص اعتبار هزینه شده برای خرید دستگاه میکسر بیان کرد: برای خرید این دستگاه بالغ بر 500 میلیون ریال از محل اعتبارات این شهرداری هزینه شده است. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار