شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۸
 زیبا صالح پور ازاعضای شورای شهر اهواز با بیان اینکه بودجه سال آینده این شهرداری باید دی ماه امسال به شورای شهر ارایه می شد , گفت: مسوولان شهرداری گمان نکنند با دیر ارایه دادن بودجه ،اعضاء شورامجبور می شوند بودجه را شتاب زده و عجولانه بررسی و با آن موافقت کنند.

زیبا صالح پور  بیان داشت: اگر مسوولان شهرداری اهواز تصور می کنند با دیر ارسال کردن بودجه شهرداری ،اعضای شورای شهر مجبور می شوند عجولانه بودجه را بررسی کرده و با کلیات بودجه موافقت کنند ، این مسیله کاملاً اشتباه است و بودجه به طور کامل بررسی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از نطق پیش از دستور با اشاره به روش برخی از مسوولان شهرداری اهواز و از بین رفتن حقوق برخی از شهروندان بیان داشت: حتی اگر یکی از شهروندان شهر اهواز حقوقش پایمال شود مسبب این مسیله اعضای شورای این شهر هستند.

این عضو شورای شهر اهواز بیان داشت: در روزهای گذشته در جریان مشکل یکی از شهروندان اهوازی قرار گرفتم که در سال 88 نامه ای از سوی شهرداری برای این شهروند ارسال شده که ملک تجاری وی کاملاً در مسیر تعریض خیابان قرار گرفته است.

صالح پور بیان داشت:این در حالی که از سال 88 تاکنون هیچ گونه تعریضی در خیابان مذکور و املاک قبل و بعد از این ملک انجام نشده است و شهرداری باقی مانده ملک مذکور را بجای واگذاری به صاحب ملک به آپارتمان درحال احداث که در پشت این ساختمان قراردارد واگذار کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار