شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۰
 عضو شورای شهر اهواز گفت: در بسیاری از مناطق شهر اهواز شاهد هستیم که به جای استفاده از قیر در آسفالت از شن های سیاه استفاده می شود و بسیاری از مناطق شهر اهواز فاقد آسفالت استاندارد است.

حجت الاسلام ˈکاظم سواری  بیان داشت: برای آسفالت خیابان ها هزینه بسیاری انجام می شود اما به دلیل استاندار نبودن،پروژه های آسفالت خیابان های اهواز تنها به پروژه هایی هزینه بر تبدیل شده است.

وی افزود: خیابان های کوی علوی،منطقه هشت و برخی دیگر از مناطق اهواز هم اکنون مشکلات بسیاری در بخش آسفالت دارند و مردم نسبت به کیفیت آسفالت خیابان ها ناراضی هستند.

عضو شورای شهر اهواز در خصوص وضعیت مشاغل مزاحم و دست فروشان درمرکز شهر اهواز گفت:افرادی که در سطح شهر اهواز خصوصاٌ مرکز این شهر اقدام به دست فروشی می کنند با این روش امرار معاش می کنند.

سواری بیان داشت:در خصوص ساماندهی وضعیت دست فروشان مرکز شهر اهواز یک ماه قبل جلسه ای با حضور مسوولان شهرداری اهواز برگزار و مقرر شد مکانی برای استقرار دست فروشان در نظر گرفته شود.

وی خواستار حمایت اعضای شورای شهر اهواز از طرح ساماندهی دست فروشان شهر اهواز شد و از مسوولان شهرداری اهواز نیز خواست تا پیش از پایان سال جاری به وضعیت دستفروشان شهر اهواز رسیدگی کنند.

این عضو شواری شهر اهواز به وضعیت برخی از پروژه های شهر اهواز اشاره کرد و گفت : برخی از پروژه ها در سطح شهر اهواز به صورت ناقص و با مشکلات بسیار زیاد انجام می شود .

سواری ادامه داد: در پروژه های شهری هیچ گونه اولویت بندی وجود ندارد و برخی از آنها تنها چند ماه پس از بهره برداری با مشکل روبرو می شوند.

وی در خصوص نام گذاری خیابان های کلان شهر اهواز گفت: در بحث نام گذرای خیابان ها نیز با وجودی که شهرداری این وعده را داده بود که در این زمینه تجدید نظر کند اما هیچ تغییری به وجود نیامده و متاسفانه در برخی از میادین و ورودی های شهر اهواز از نماد هایی با نگرش غربی استفاده می شود./7161/642
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار