اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵
رئیس انجمن سازندگان تجهیزات نفت،گاز و پتروشیمی استان با اشاره به اینکه کشور به دکل های خشکی بسیار نیازمند می باشد اظهار داشت:با توجه به اینکه در استان خوزستان قابلیت ساخت دکل های حفاری بخصوص دکل های خشکی وجود دارد در صورتی که این برنامه عملی شود توان آن را داریم تا به کشور عراق که نیاز به دکل های خشکی دارند صادر کنیم.
 شوشان- زهره منجزی: علی کرانی خاطر نشان کرد:باید به شکل مطلوب بتوانیم از قابلیت های صنعت گران استان خوزستان بهره برداری نماییم.


وی با ابراز خرسندی از ادغام دو شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و ملی حفاری در نمایشگاه 24 تا 27 دی ماه 92 عنوان کرد:این ادغام سبب شد تا شرکت های تولید کننده و صنایع بار سنگین هزینه ها رامتحمل نگردند و از هزینه های هنگفت و سنگین صرفه جویی بعمل آید.
وی افزود:عدم اطلاع رسانی و عدم برنامه ریزی درست و نبود یک کارگروه در برگزاری این نمایشگاه باعث شد تا نزدیک به 70از تولیدکنندگان  و واحدهای خلاق و توانمند که در اشتغال زایی بومی نقش بسزایی داشته اند در پشت درب های نمایشگاه بمانند و نتوانندکالاهای خود به نمایش بگذارند. 
وی با بیان اینکه انجمن ها در دستور دولت یازدهم در الویت قرار گرفته اند اظهار داشت: از استاندار خوزستان انتظار می رود تا شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت ملی حفاری را مجاب نماید تا در تصمیم گیری هایشان خواهان نظرات سازنده انجمن ها باشندبنابراین عدم همکاری با انجمن ها در نمایشگاه نفت و گاز سبب شد تا غرفه های نمایشگاه توسط فروشندگان نه تولیدکنندگان استان پر شود.
کرانی بر رسیدن به جایگاه واقعی نمایشگاه نفت،گازو پتروشیمی به سمت بین المللی شدن تآکید داشت گفت: امید آن می رود در سالهای آینده با مشارکت انجمن و تشکیل یک کارگروه،نمایشگاه  استان خوزستان موفق تر از امسال برگزار گردد تا همه تولیدکنندگان تجهیزات نفت،گازو پتروشیمی در آن شرکت کنند .
می توان از جمله مهم ترین دست آوردهای برگزاری این  نمایشگاه را این گونه تشریح کرد: مهندس بورد  کارهایی که در استان امکان ساختشان است با تشکیل یک کارگروه شامل نمایندگان مناطق نفت خیزجنوب و نمایندگان بخش خصوصی تجهیزاتی به استان واگذار گردد،گفتنی است واحدهای صنعت گر در استان در جذب نیروهای انسانی و ایجاد اشتغال زایی توانمند می باشند.
کرانی ادامه داد:یکی دیگر از دست آوردهای نمایشگاه قرار شد تفاهم نامه ایی سه جانبه میان انجمن سازندگان،شرکت ملی حفاری و جهاد دانشگاهی  منعقد شود که براین اساس بخشی از اقلام  توسط سازندگان خوزستانی صورت پذیرد.
وی یادآور شد:متأسفانه این تفاهم نامه بنابر دلایل مبهم به مرحله اجراء نرسیده است در صورت امکان مهندس گلپایگانی مجددا این تفاهم نامه را برسی و امضاءنمایند زیرا چنانچه این تفاهم نامه به اجرا رسد می تواند برای استان بسیار مفید واقع گردد.
علی کرانی با تأکید براینکه انجمن ها می توانند نقش بسیار سازنده ایی در استان داشته باشند گفت:در صورتی که مدیران از انجمن ها در تصمیم گیری هایشان استفاده کنند آنها توان آن را دارندتا اشتغال زایی را در استان پایدار نمایند. شایان ذکر است انجمن ها از این موضوع استقبال می کنند و آمادگی خود را جهت اشتغال بیشتر اعلام می نمایند.
رئیس انجمن سازندگان تجهیزات  نفت،گاز و پتروشیمی استان با اشاره به اینکه کشور به دکل های خشکی بسیار نیازمند می باشد اظهار داشت:با توجه به اینکه در استان خوزستان قابلیت ساخت دکل های حفاری  بخصوص دکل های خشکی وجود دارد در صورتی که این برنامه عملی شود توان آن را داریم تا به کشور عراق که نیاز به دکل های خشکی دارند صادر کنیم.
علی کرانی در پایان خاطر نشان کرد:از استاندار انتظار می رود تا نگاه ویژه ایی نسبت به صنعت نفت استان داشته باشند و در انتخاب مدیران دولتی بخصوص افرادی که با انجمن ها در ارتباط هستند دقت بیشتری نماید تا از مدیرانی استفاده شود که توان بدست آوردن حق مردم را داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار