شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۷

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان گفت: استفاده از ماهواره از جمله عواملی است که به دیانت و فرهنگ جامعه ایران اسلامی ضربه می‌زند.

حسن حائری ظهر در کارگروه صیانت شهرستان گتوند اظهار داشت: دیانت و فرهنگ ملت ایران بسیار والاست اما عوامل مختلفی می‌توانند به این دیانت و فرهنگ ضربه بزنند، که از جمله این عوامل ماهواره‌هاست که باید با فرهنگ‌سازی در پی کاهش استفاده از این وسیله خطرناک باشیم.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان افزود: هدف از تشکیل جلسات این کارگروه در شهرستان‌ها هماهنگی و یکنواختی امورات فرهنگی در استان است و باید با توجه ویژه به منویات مقام معظم رهبری در پیشبرد این امور تلاش گسترده‌ای داشته باشیم و مسئولان شهرستانی باید آسیب شناسی کنند و مسائل و مشکلات مختلف را حل نمایند.

حائری به وضعیت شهرستان گتوند نیز اشاره نمود و افزود: شهرستان گتوند نیز از جمله شهرستان‌هایی است که نیروهای مذهبی، متدین و با دیانت زیادی دارد و سابقه دینی دیرینه ای دارد و از نظر حجاب و عفاف وضعیت بسیار مناسبی در شهرستان حاکم است اما تلاش ما این است که آسیب‌هایی که ممکن است به فرهنگ مردم ضربه بزنند را باید شناسایی کنیم و در راستای کاهش این آسیب‌ها تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: در گتوند جلسات خوبی تاکنون تشکیل شده است و کمیته‌ها همگی تشکیل و فعال هستند و خروجی سال گذشته جلسات نیز مثبت بوده و انتظار داریم که در سال جدید نیز تلاش بیشتری توسط امام جمعه و فرماندار شهرستان انجام پذیرد تا رضایت مردم را جلب کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار