شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۰۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۹
اظهارات رییس دانشگاه محیط‌زیست در رابطه با کیفیت موادغذایی، ورود غبار آلوده به اورانیوم به ایران و ابهام در سلامت آب شرب، بسته‌بندی‌شده و مواد غذایی به شکلی است که او بخش‌های مهمی از سلامت محیط و مواد غذایی در کشور را به کلی زیر سوال برده است. این اظهارات در اولین قدم می‌تواند منجر به تشویش اذهان عمومی مردم در زندگی روزمره آنها شود و می‌توان آن را با نیت خیرخواهی تحلیل کرد. اما نکته حایز اهمیت آن است که سیاست مسوولان وزارت بهداشت، تنها یک گزینه یعنی تکذیب اظهارات اینچنینی است. 

تاکنون وزارت بهداشت، تاثیر پارازیت‌ها، استفاده از وایتکس در شیر، تاثیر آلودگی هوا در افزایش تعداد سکته‌های قلبی، استفاده از آب فاضلاب در تولید سبزیجات در جنوب تهران، استفاده از گوشت‌های نامتعارف در تولید سوسیس و کالباس، استفاده از کود‌های نامناسب در باغات کشاورزی و میوه را به کلی تکذیب کرده است و این نهاد به غیراز تکذیب این موارد، هیچ اهرم دیگری برای روشنگری اذهان عمومی نداشته‌اند. همین نکته باعث شده است اظهاراتی از این دست مورد توجه رسانه‌های کشور قرار گیرد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
comment
0
0
comment شوشان داره گیر میده به وزارت بهداشت. چپ افتادی با بهداشتی ها.میخوای این را هم منتشر نکن یا بقول شما این هم یک تکذیب دیگه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار