شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴
در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر جام خلیج فارس تیم مدعی فولاد خوزستان در برابر سایپای کرج قرار می‌گیرد.

سرخ‌پوشان اهوازی در حالی در این دیدار در برابر حریف خود به میدان می‌روند که در هفته‌های اخیر با نتایج درخشان خود بار دیگر چهره یک تیم مدعی را گرفته‌اند.

این تیم که در فصل جاری لیگ برتر با حسین فرکی در سه جام حضور دارد هم‌اکنون در لیگ برتر هم‌امتیاز با استقلال صدرنشین در جایگاه دوم است و در جام حذفی نیز با غلبه بر پرسپولیس به نیمه نهایی راه یافته و در هر دو جام یکی از مدعیان اصلی به شمار می‌رود.

سرخ‌پوشان اهوازی که در نیم فصل دوم با اضافه‌کردن چند مهره تاثیر‌گذار جانی دوباره گرفته‌اند با بهبود روند نتیجه‌گیری خود در این نیم فصل و جبران امتیازات از دست رفته نیم فصل اول، بار دیگر خود را به جمع مدعیان رسانده‌اند.

این تیم حالا و در هفته بیست و پنجم باید در برابر سایپای کرج به میدان بروند دیداری که برای شاگردان حسین فرکی از اهمیت زیادی برخوردار است.

فولادی‌ها در صورتی که بتوانند از میدان کرج با برد خارج شوند گام بلندی را در رسیدن به قهرمانی برداشته‌اند و در هفته‌های آتی با امیدهای زیادی در برابر حریفان قرار خواهند گرفت.

هرچند بازی سنگین و نفس‌گیر 120 دقیقه‌ای این تیم در برابر پرسپولیس در جام حذفی که چهار روز قبل برگزار شد ممکن است در روند بازی فولادی‌ها در این دیدار تاثیرگذار باشد اما سرخ‌های اهوازی برای رسیدن به هدف خود که قهرمانی در لیگ برتر است چاره‌ای جز برد در این بازی ندارند.

در سوی دیگر نیز سایپایی قرار دارد که این فصل دست به جوان‌گرایی زده و با فیرات ترک‌تبار تاکنون نتایج بدی را نگرفته است.

این تیم که هم‌اکنون در جایگاه هشتم جدول قرار دارد برای بهبود وضعیت خود در جدول و نزدیک کردن خود به تیم‌های ملوان و تراکتورسازی نیاز به برد این دیدار خانگی دارد.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سایپای کرج از ساعت 14:30 دقیقه فردا در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار