شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۹
نمایشگاه مضرات مواد مخدر طی آیینی روز سه شنبه با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان ادارات شادگان در شهر بازی این شهر گشایش یافت. 
به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار شادگان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: برگزاری نمایشگاه ها، همایش ها، کارگاه های آموزشی، پایگاه های مشاوره و پخش فیلم در آگاهی بخشی و ایجاد حساسیت نسبت به مصرف مواد مخدر در جامعه بویژه نسل جوان موثر است. 
ˈ عبدالزهرا سنواتی ˈ موادمخدر را از معضلات اصلی و جدی جامعه بشری دانست و افزود: ابعاد وسیع عوارض ناشی از مصرف مواد مخدر، زندگی جسمی و روانی فرد، خانواده، فرهنگ، اقتصاد و اجتماع را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. 
نمایشگاه مضرات مواد مخدر با هدف آگاهی بخشی در خصوص معضلات اجتماعی ناشی از اعتیاد به مدت پنج روز برای بازدید عموم شهروندان دایر است. 
راه های آلوده شدن به پدیده شوم اعتیاد، جرائم و مجازاتها، آمار و ارقام کشفیات و آلات مورد استفاده در قالب تونل تاریکی در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است. 
در تونل دوم نمایشگاه مضرات مواد مخدر با نام تونل رهایی، انواع بروشورهای کسب مهارتهای زندگی، پوسترها و تصاویر مربوط به رهایی از اعتیاد، افسردگی و راه های نجات به نمایش گذاشته شده است. 
این نمایشگاه به همت فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، کمیته امداد، آموزش و پرورش و اداره بهزیستی شادگان برپا شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار