شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۱
 تفاهمنامه همکاری میان دو استان خوزستان و میسان عراق روزپنجشنبه در نشستی در اهواز از سوی ˈعبدالحسن مقتداییˈ استاندار خوزستان وˈعلی دوای لازمˈ استاندارمیسان امضا و مبادله شد.
استاندار خوزستان در این نشست در محل سالن شهید رجایی استانداری با اشاره به همکاری های بین دواستان ایرانی و عراقی گفت: هدف اصلی از تدوین تفاهمنامه همکاری بین استان های خوزستان و میسان عراق پیشرفت هر دو استان است.

وی با بیان اینکه انعقاد این قرارداد در تمامی فعالیت های این دو استان نقش موثری خواهد داشت بیان کرد: تفاهم نامه همکاری استان های خوزستان و میسان عراق در هشت بخش و 41 بند تنظیم شده، که اجرایی کامل مفاد این توافقنامه می تواند تاثیری بسیاری در روند اجرای برنامه ها داشته باشد.

مقام عالی دولت در خوزستان گفت: در استان های خوزستان و میسان ظرفیت ها و امکانات بسیاری وجود دارد که می توان با همکاری متقابل علاوه بر شکوفایی این ظرفیت ها به روابط بین کشورهای ایران و عراق نیز استحکام بیشتری داد.

مقتدایی افزود: تفاهمنامه ای بین دو این دو استان در گذشته نیز منعقد شده بود که با حضور کارشناسان قرارداردهای گذشته مورد بررسی مجدد قرار گرفت تا به بخش های عملیات آن شتاب بیشتری داده شود.

وی افزود: این تفاهمنامه در بخش های مختلف صنعت ،تجارت، ،ورزش و جوانان، بهداشت و درمان و برخی دیگر از موارد منعقد شده و تلاش می کنیم از تمامی ظرفیت ها و استعدادهایی که در استان وجود دارد برای پیشرفت استان های خوزستان و میسان استفاده کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار