شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۸
نماینده مردم ایذه و باغملک
حجت الله درویش پور  در خصوص اظهارات عجیب وزیر نیرو مبنی بر اینکه بی احتیاطی رانندگان عامل  جان دادن بیش از 12 نفر در سدکارون 3 بوده است اظهار داشت: اقای وزیر حرف غیر منطقی زده است این مشکلات را برای مردم منطقه وزارت نیرو درست کرده است.

وی افزود:جاده و پلهای مردم را زیر قطع کرده اند و مسیر تعریف شده و استانداردی برای مردم قرار نداده اند که بگویند تقصیر رانندگان است!

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر به جای این جاده ها و پل ها برای مسیر مردم جاده و پل جایگزین درست می کردند آنوقت اگر تصادفی می شد یا کسی جان می داد کسی که یقه وزرات نیرو را نمی گرفت.

حجت الله درویش پور تاکید کرد: بحث این است که  اصلا این راه طبیعی نیست که برای مردم درست کرده اند کار اینها غیر عاقلانه است که به جای جاده و پل یک وسیله غیر ایمنی برای تردد مردم و ماشین ها آورده اند.

وی افزود: چند برابر پولی را که می شد با آن برای مردم  پل و جاده ساخت را به  وسیله شناور "بارج"  می دهند که به نظر من این کارها ریشه در رفیق بازی هایی است که در وزارت نیرو وجود دارد.

نماینده مردم ایذه و باغملک گفت:کسانی در این بارج ها منافعی دارند و سالی 5الی6 میلیارد پول برای جابه جایی مردم می گیرند برای همین در ساخت راههای ارتباطی مردم سستی صورت می گیرد.

درویش پور تاکید کرد: از وزیر سوال کرده ایم بعد هم نوبت استیضاح است وی باید در صحن علنی مجلس برای مردم و نمایندگان توضیح دهد آنجا روشن می شود که حرف  وزیر منطقی است یا خیر.

نماینده مردم ایذه و باغملک گفت:چندسال است مسیر مردم را خراب کرده اند و طبق تعهدات وزارت نیرو می بایست جایگزین می کردند که این اتفاق تا امروز نیفتاده است.

وی افزود:وقتی وزارت نیر مردم را مجبور می کند با "بارج" ارفت و امد بکنند پس هر اتفاقی بیفتد مسئول هستند و قطعا عکس المعل مردم گریبان وزیر را هم خواهد گرفت.

 

گفتنی است وزیر نیرو انتقادات اخیر مطرح شده از این وزارتخانه در خصوص حادثه سقوط چند دستگاه خودرو از روی بارج به داخل رود کارون 3 و کشته شدن شماری از هموطنانمان گفت: تمام این حوادث ناشی از بی احتیاطی رانندگان بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار