اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۷
 به مناسبت روز ملی سینما پذیرای گرم مردم اهواز بود. سینماهای اهواز درهوای مطبوع بهار درزمستان تا پاسی از شب پذیرای خانواده ها بود .

امروز براستی روز آشتی مردم اهواز با سینما بود.خانواده های اهوازی که به عقیده کارشناسان سالهاست با سینما قهر کرده بودندامروز درکنارهم به خانه قدیمی دوم خود ˈ سینماˈ آمدند.

سینما هلال اهواز مملو از جمعیت بود.  ازدحام مردم برای تماشای فیلم و برنامه ویژه روزسینما به نحوی بود که ترافیک خودرو دربلوار شهید چمران اهواز رخ داد و آمد و شد خودرو ها را برای دقایقی مختل نمود.

ناصر چنانی معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان خوزستان اظهارداشت : امروز درخوزستان نیز برای انس و آشتی مردم با سینما که ˈروز سینما ˈنام گرفته است اکران فیلم ها بصورت رایگان صورت گرفت و مردم عزیز اهواز بدون پرداخت وجهی به سینما آمدند و فیلم مورد علاقه شان را تماشا کردند.

وی این کار را بهانه ای برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با سینما و استقبال بیشتر آنان ازاین صنعت نام برد.

معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان از استقبال گرم مردم اهواز ازسینما قدردانی کرد و افزود: امروز ویژه برنامه ای به مناسبت روز سینما در سینما هلال اهواز با حضور تعدادی از هنرمندان خوزستانی برگزار شد که با استقبال خوب مردم مواجه شد.

چنانی گفت: بعد از برگزاری مراسم جشن و بزرگداشت روز سینما , مردم به تماشای فیلم اکران شده در این سینما نشستند.

براساس گزارش معاونت سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان هم اکنون حدود 11 سینمای فعال و 13 سینمای غیر فعال در خوزستان وجود دارد که برای راه اندازی آنها نیاز به حمایت دولت و در کنار بخش خصوصی دارد.

براساس این گزارش در حال حاضر در شهرهای خرمشهر، آبادان، شوشتر، دزفول، ماهشهر، اهواز و رامهرمز استان سینما وجود دارد اما بقیه شهرهای خوزستان ازاین نعمت بی بهره اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار