شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹
پیشکسوت نامدار کشتی خوزستان بعنوان مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران انتخاب شد.آرش دوستی مدرس رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک به جمع کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان اضافه شد.
پیشکسوت نامدار کشتی خوزستان بعنوان مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران انتخاب شد.

آرش دوستی مدرس رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک به جمع کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان اضافه شد.
دوستی از کشتی گیران نامدار و با اخلاق سالهای نه چندان دور کشتی فرنگی است که قهرمانی در تمام رده های مختلف سنی کشور،سالها عضویت در تیم ملی در کارنامه اش به چشم می خورد.
این جوان اندیمشکی در زمینه تحصیلی نیز موفق به اخذ مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک و کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و فیزیولوژی ورزشی شده است.
دوستی تحصیلکرده و با انگیزه می تواند ضمن کمک به کادر فنی تیم ملی الگوی مناسبی برای نوجوانان آینده داری باشد که در کنار ورزش تحصیل را هم دنبال کنند.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان از روز 15 بهمن ماه در خانه ی کشتی شماره 2 تهران زیر نظر علی اشکانی سرمربی تحصیلکرده و مطرح تیم کشتی فرنگی نوجوانان آغاز می شود و 27 بهمن ماه به پایان خواهد رسید.

فرنگی کاران نوجوان ایران خود را برای حضور در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا آماده می کنند که اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی تایلند برگزار می شود.
گفتنی است 8 کشتی خوزستانی نیز به همراه آرش دوستی در این اردو حضور خواهند داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار