شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶
وَآتَى الْمَالَ عَلَى حُبِّهِ ذَوِي الْقُرْبَى وَالْيَتَامَى وَالْمَسَاكِينَ وَابْنَ السَّبِيلِ وَالسَّآئِلِينَ وَفِي الرِّقَابِ وَأَقَامَ الصَّلاةَ وَآتَى الزَّكَاةَ
و مال خود را با آن که آن را دوست دارد و بدان نیازمند است روی محبت خدا به خویشان و یتیمان و فقیران و در راه ماندگان  و سائلان در راه آزادی بردگان بدهید.
سوره بقره آیه 177
در راستای انجام فرایض دینی و انجام امور خیریه عام المنفعه این انجمن خیریه افتخار دارد با بیش از سی سال سابقه خدمت به خانواده های نیازمند و بیماران صعب العلاج بالاخص بیماران شیمیایی و .... در سطح استان خوزستان و ارائه خدمات مالی مستقیم بصورت خیریه دارو با پرداخت هزینه های بیمارستانی و یا بصورت غیر مستقیم و معرفی به کمیته امداد امام خمینی (ره) که جا دارد از همکاری های مسئولین محترم این نهاد انقلابی و مردمی و شیمیایی و ... و شکر کنیم و ما متاسفانه برخی از ادارات دولتی و مردمین سازمان بهزیستی استان که با بی توجهی حذف ماده 19 محسوب مجلس شورای اسلامی در خصوص کمک به سازمان های مردم نهاد از پذیرش و پاسخ به نامه ای این انجمن خودداری می نمایند لذا با توجه به شرایط خاص کشور و محدودیت های موجود در جامعه مردم بلند همت و خیرین عزیز را دعوت به همکاری و مساعدت به خانواده های بی سرپرست ، یتیمان و بیماران صعب العلاج و شیمیایی و ... و با توجه به این شریفه فوق عنایت و توجه مسئولین و مردمان محترم استان را به این انجمن و سایر نهادهای خودجوش و روح نهاد جلب کرده و در جهت خشنودی خداوند منان و شادی و روح شهداء امام عزیز این عزیزان را پیش از پیش دریابیم. 
مسئولین انجمن خیریه وابن السبیل استان خوزستان – مجتهدزاده 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار