شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱
به گزارش روابط عمومی؛ دومین نشست تخصصی کارشناسان آمار شرکت شهرکهای صنعتی کشور در خوزستان درحال برگزاریست .
به گزارش روابط عمومی؛ دومین نشست تخصصی کارشناسان آمار شرکت شهرکهای صنعتی کشور در خوزستان درحال برگزاریست .
در این نشست مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خوزستان ضمن معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های استان خوزستان ، شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان را دستگاهي مبتني بر علم و فناوري، پويا و برنامه محور عنوان کرد و اظهار داشت: بحمدا... اين شرکت با تکيه بر علم و فناوري روز توانسته است گامهاي مؤثري بردارد که نتيجه آن موفقيت ها و کسب رتبه هاي برتر استاني بوده است .
"رضا طاهری" با اشاره به اینکه کارشناسان آمار مسئولیت سنگینی برعهده دارند آمار را پايه تصميم گيري صحيح عنوان کرد و با تاكيد بر جمع آوري آمار و اطلاعات صحيح ، گردآوري آمار درست و تحليل آن ها را موجب تصميم گيري بهتر دانست .
همچنین سرپرست مدیریت آمار و اطلاع رسانی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران نیز هدف از برگزاری این نشست تخصصی را به روز رسانی ادبیات مشترک در حوزه آمار در سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و شرکتهای استانی ، بررسی پیشرفت تکنولوژی جمع آوری و پردازش داده ها در سازمان و شرکتهای استانی و استقرار سیستم (MIS) در تمامی حوزه ها و سطوح سازمانی عنوان نمود و بر اجرای دستورالعمل سرمایه گذاری جدید که از سوی وزارت متبوع به سازمانها ابلاغ شده است تاکید کرد .
میرمهدی شامخی تعیین تکلیف کلیه مغایرت های آماری در سیستم ها و سامانه های تحت بهره برداری ، انطباق فرآیندهای آماری با آخرین سیاست ها و دستورالعمل های ابلاغی وزرات متبوع و یکسان سازی گزارشهای آماری و آمارنامه های استانی را از دیگر اهداف این نشست تخصصی برشمرد .  
گفتنی است دومین نشست تخصصی کارشناسان آمار شرکت شهرکهای صنعتی کشور 9 و 10 بهمن ماه در اهواز برگزار میشود .

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار