شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰
همایش متمرکز عمره گزاران استان خوزستان صبح امروز جمعه با حضوربیش از 4500 نفر زایر در سالن ورزشی امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزارشد.
 همایش متمرکز عمره گزاران استان خوزستان صبح امروز جمعه با حضوربیش از 4500 نفر زایر در سالن ورزشی امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزارشد.

در این همایش مدیر کل حج و زیارت استان خوزستان گفت: زایران ایرانی خانه خدا سفرای نظام جمهوری اسلامی ایران در کشور عربستان هستند و باید با نشان دادن متانت و صبوری در مدت زمان حضور در این کشور موجب سربلندی کشور باشند.

ˈناصر حویزاویˈ افزود: از برکات نظام و اندیشه های امام خمینی (ره) و همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری ،کشور ایران کانون معارف الهی شده و این یکی از دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: امروز عظمت و احترامی که هرایرانی در سرزمین وحی دارد مرهون رشادت های شهدا و اندیشه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

مدیر کل حج و زیارت استان خوزستان گفت: نام پر آوازه اسلام با کشور ایران عجین شده است زیرا اسلام ناب محمدی یعنی ایرانی و این صرفاً در حد یک حرف نیست ،بلکه عزتی است که تمامی زایران ایرانی خانه خدا در این سفر آن را احساس خواهند کرد.

حویزاوی اظهار کرد:هم اکنون برخی از افراد در کشور های سوریه ،پاکستان،افغانستان و عراق یا هر جایی که مسلمانی حضور داشته باشد ریشه نفاق را کاشته اند، و خواسته و یا ناخواسته عده ای مسلمان نما نیز به این امر دامن می زنند.

وی بیان کرد: حرکت و حضور زایران ایرانی در مراسم زیارت خانه خدا برای تمام کشورهای مسلمان به یک الگو تبدیل شده و این امر در رفتار سایر کشور ها با مردم ایران تاثیر بسیاری داشته است.

مدیرکل حج و زیارت استان خوزستان گفت: مردم خوزستان همواره در عرصه حج،زیارت عتبات عالیات و برگزای مراسم های عاشورا و تاسوعا پیشگام بوه اند و همین امر موجب شده آوازه مردم استان در تمام کشور شنیده شود./
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار