شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
رضا زاده‌دباغ  اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح علمی و آگاهی پرسنل معاونت غذا و دارو، یکسری دوره‌های آموزشی با عنوان دوره‌های آموزشی تا ثریا برگزار می شود.

وی افزود: ارائه‌دهندگان این دوره‌ها کارشناسان گروه‌های تخصصی مواد غذایی هستند که اطلاعات خود را در راستای حیطه کاری و تخصصی که دارند به همکاران خود آموزش می‌دهند.

مدیر آزمایشگاه کنترل کیفی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: با برگزاری این دوره‌ها در واقع یک فرصت برای طرح موضوعات علمی و تخصصی بوجود می‌آید.

زاده دباغ تصریح‌کرد: این دوره‌ها به صورت هفتگی در معاونت غذا و دارو برگزار می‌شوند و  با این هدف که اطلاعات همکاران در دسترس یکدیگر قرار بگیرد که  این امر باعث ارتقای سطح علمی پرسنل خواهد شد.

وی  در ادامه خاطرنشان کرد: از جمله موضوعات برگزار شده تاکنون می‌توان به موارد به GMP- خط تولید مواد آرایشی و بهداشتی شرکت اسپانول اسپانیا، تاثیر میکروارگانیسم‌های پاتوژن و غیرپاتوژن بر بدن انسان، جستجوی علمی اطلاعات آزمایشگاهی، مواد، دستگاه‌ها و روش‌ها، گلوتن در آرد و تاثیر بر سلامت انسان و کیفیت نان، کافئین در چای و قهوه، ترکیبات قطبی در روغن اشاره کرد.

مدیر آزمایشگاه کنترل کیفی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی در پایان گفت: این دوره‌های آموزشی بر ای نخستین بار در کشور و در معاونت غذا و داروی این دانشگاه در حال برگزاری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار