شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱
استاندار خوزستان گفت: انقلاب هزینه‌ای است که یک نسل به دلیل تعلل نسل گذشته، در عمل به وظیفه خود می‌پردازد؛ بنابراین باید در ایجاد ارتباط میان نسل انقلاب و جوان کوشا بود.

 عبدالحسن مقتدایی در دیدار اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی با نماینده ولی فقیه در خوزستان، که امروز(12 بهمن) برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب هزینه‌ای است که یک نسل به دلیل تعلل،‌ سستی، خوشگذرانی، راحت‌طلبی به ارث رسیده از نسل گذشته می‌پردازد، گفت: هرگاه افراد در مسئولیت‌های مختلف وظایف خود را به درستی انجام ندهند، زحمت آن به عهده افراد دیگر و نسل‌های آینده می‌افتد.

وی بیان کرد: تقدیم شهدا در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نتیجه عمل نکردن به وظایف نسل گذشته برای رسیدن به سرنگونی یک حکومت بود.

مقتدایی با تأکید بر این که تعلل در انجام وظیفه اتلاف سرمایه است و اتلاف سرمایه نیز موجب تحمیل هزینه به کل جامعه می‌شود، عنوان کرد: حضور توأم با شعور و آگاهی یک نسل در گذشته باید توسط نسل آینده صیانت شود تا در طول تاریخ پاسخگو و شرمنده نباشیم.

استاندار خوزستان یکی از راه های صیانت از انقلاب اسلامی را ارتباط با نسل‌های پیوند یافته با انقلاب عنوان و تصریح کرد: وظیفه ما به عنوان مسئولان، توجه به نسل جوان است که با از خود گذشتگی شهدا و صیانت از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به نقطه اکنون رسیده‌اند.

وی با اشاره به این که باید راهکارهایی یافت که نسل آینده برای قرار گرفتن جامعه در مسیر اصلی خود مجبور به پرداخت هزینه نشود، گفت: جامعه باید به صورت هدفمند به حرکت پیشرفت خود ادامه دهد و این امر مستلزم برخورداری از رهبری در جامعه است. اگر هرکس احساس کند به اندازه فهم خود حرکتی را انجام دهد به بیراهه می‌رود.

مقتدایی با اشاره به تجدید بیعت با مقام معظم رهبری در آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: زمانی در مجامع بین‌المللی حرفی برای گفتن داریم که پیرو مقام معظم رهبری باشیم.

 حجت‌الاسلام سعید جعفری رئیس ستاد دهه فجر استان خوزستان، نیز در این دیدار با اشاره به تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری اظهارداشت: سخن امام(ره) مبنی بر پشتیبانی از ولایت فقیه برای آسیب نرسیدن به مملکت به معنای حرکت با بصیرت در راه ولایت است و این امر بسیار مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز می‌باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار