شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۱۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱
سرپرست بازرگاني داخلي سازمان صنعت و تجارت خوزستان با اشاره به آغاز توزيع سبد كالاي دولت از امروز در فروشگاه‌هاي مربوطه گفت: نيازي به عجله و ازدحام و شلوغي در فروشگاه‌ها نيست و مردم براي دريافت سريع‌تر سبدكالا عجله نكنند.
 
ابوالقاسم كوره‌چيني اظهاركرد: توزيع سبدكالا از امروز به مدت 15 روز كاري آغاز شده و سرپرست خانوارهاي اقشار مشمول مي‌توانند با در دست داشتن كارت ملي و كارت بانكي براي دريافت يارانه به فروشگاه مراجعه كنند.
 
وي افزود: سهميه سبد كالا به تعداد مشمولان وجود دارد و جاي هيچ‌گونه نگران وجود ندارد. حتي سبد كالا به ميزان دوره‌هاي بعدي توزيع نيز ذخيره‌سازي شده است. زمان توزيع همان 15 روز است و در صورت نياز حتماً تمديد خواهد شد.
 
سرپرست بازرگاني داخلي سازمان صنعت و تجارت خوزستان عنوان‌كرد: زمان كار فروشگاه‌هاي اعلام شده صبح‌ها و بعدازظهرها است و آن‌ها در كنار فروش اجناس معمول خود، سبد كالا را نيز عرضه مي‌كنند.
 
كوره‌چيني ادامه‌داد: حضور سرپرست خانوار براي دريافت سبد كالا در محل فروشگاه الزامي نيست و در صورت ارائه مدارك لازم مشكلي وجود ندارد.
 
وي گفت: برخي از مشمولان كه سامانه پيامكي به آن‌ها عدم مشموليت دريافت سبد كالا را اعلام كرده است مي‌توانند مشكل خود را از طريق پايگاه الكترونيكي به نشاني www.yaranehkala.ir و يا #799* به همراه كد ملي مطرح و پيگيري كنند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
comment
0
0
comment نکیم تمام میشه به خدا راست می گم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار