شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶
آیت اله شفیعی در دیدار با معاون فرهنگی شهردار:
شهرداري بايد نسبت به انجام ماموريت هاي فرهنگي در کنار حوزه هاي کاري و تخصصي خود پيش قدم و صاحب نظر باشد.
 امير آهن جان معاون فرهنگي اجتماعي شهرداري اهواز در سلسله ديدارهاي خود با علما و نخبگان شهر اهواز با آيت الله شفيعي عضو مجلس خبرگان رهبري ديدار و گفتگو کرد.

در اين ديدار نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري با حساس خطاب کردن امور فرهنگي در شهر و براي شهروندان گفت: انجام کارهاي فرهنگي در شهر و براي مردم شهر حساسيت هاي خاص خود را مي طلبد و بايد کارگزاران امور فرهنگي شهر به اين ظرافت ها آگاه باشند.

وي در ادامه افزود: شهرداري بايد در کنار حوزه هاي خاص کاري خود و خدمات شهري نسبت به انجام ماموريت هاي فرهنگي در کنار حوزه هاي کاري و تخصصي خود پيش قدم و صاحب نظر باشد.

در ادامه آهن جان معاون فرهنگي اجتماعي شهردار اهواز با ارائه گزارشي از مدت حضور خود در شهرداري اهواز گفت: مديران حوزه معاونت فرهنگي به دنبال ارائه برنامه ها و چشم اندازهاي فرهنگي مناسبي در شهر هستند که بدون در نظر گرفتن نظرات کارشناسانه علما و نخبگان و جامعه فرهنگي شهر ممکن نخواهد بود.

وي بيان کرد: مديران اين حوزه خود را موظف به اين مساله کرده اند که بدون در نظر گرفتن خواست ها و نظرات کارشناسان فرهنگي نمي توانند به امور کلان فرهنگي و مورد رضايت جامعه شهروندي شهر اهواز برسند.

وي در پايان ضمن قدرداني از فرصت داده شده از سوي نماينده مجلس خبرگان رهبري گفت: اميدوار هستيم با هماهنگي و ايجاد يک رابطه دو سويه و مشورتي با شايستگان و صاحبان علوم در حوزه هاي مختلف فرهنگي شهر بتوانيم به چشم انداز درست و شايسته اي از امور فرهنگي برسيم تا رضايت نسبي و ان شالله حداکثري مردم و شهروندان شهر را بعد از اجراي برنامه هاي خوب کاري در اين حوزه شاهد باشيم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار