شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴
سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان گفت: براي ديدار با تراكتورسازي بسيار آماده هستيم و مشكلي نداريم.
حسين فركي اظهاركرد: همه چيز براي ديدار فردا مقابل تراكتورسازي آماده است. ما پس از بازي با سايپا در تهران اردو داشتيم و اكنون هم در تبريز هستيم كه سرماي هوا كمي نگران‌كننده است و اميدواريم تا پيش از بازي مشكلي برا‌ي‌مان به وجود نيايد.
 وي بيان‌كرد: در كل مشكلي نداريم و خدا را شكر بازيكنانم درحد مطلوب هستند. به هر حال ما براي اين بازي بسيار آماده هستيم و طبق آن‌چه در تبريز هم شاهد هستيم، همه از تراكتور انتظار برد دارند. آمدن اوليويرا هم به اين تيم مي‌تواند يك شوك و انگيزه‌اي براي آن‌ها باشد.
 سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگرچه تراكتور به پيروزي در اين ديدار اميدوار است اما ما هم به رسيدن به اين پيروزي اميدوار هستيم و چيزي از آن‌ها كمتر نداريم. اين رقابتي است كه بايد در زمين انجام شود و در نهايت پس از بازي پيروز ميدان مشخص مي‌شود كه اميدوارم برنده، تيم ما باشد.
 
وي عنوان‌كرد: پيروزي‌هايي كه در جام حذفي به دست آورديم، فرصت خوبي براي ما است كه اكنون بايد از آن‌ها استفاده كنيم. من باتوجه به حساسيت بازي تاكيد دارم كه بازيكنانم با آرامش كامل كارشان را انجام دهند و به اين صورت نباشد كه نگران اين باشند كه چه اتفاقي رخ مي‌دهد.
 
فركي گفت: اين بازي در شرايط سخت از نظر آب و هوا برگزار مي‌شود و نمي‌دانم فردا كيفيت زمين به چه صورت است ولي ما مي‌توانيم به پيروز شدن فكر كنيم و به آن اميدوار باشيم.
 
وي درباره جو ورزشگاه در ديدار فردا و تاثير آن بر عملكرد تيمش، خاطرنشان‌كرد: ما اين فضا را هم در بازي ليگ و هم در جام حذفي تجربه كرده‌ايم و بازيكنانم با تجربه هستند. هواداران كار خود را انجام مي‌دهند و ما هم كار خودمان را انجام مي‌دهيم و به نظرم اين موضوع خيلي تعيين‌كننده نيست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار