شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵
سرمربي تيم فوتبال نفت آبادان مي‌گويد، تيمش هم‌چنان در اميد رسيدن به ليگ برتر است.
 
ابراهيم قاسم‌پور درباره ديدار تيمش مقابل استقلال اهواز اظهاركرد: متاسفانه در بازي‌هايي كه بايد ببريم، يا نتيجه را واگذار مي‌كنيم و يا به تساوي مي‌رسيم.
 
وي افزود: ما در ديدارهايي كه مستحق پيروزي هستيم، شانس‌هاي بسياري را از دست مي‌دهيم. بايد روز گذشته حداقل با چهار، پنج گل مقابل استقلال به پيروزي مي‌رسيديم.
 
سرمربي تيم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: به سختي گل مي‌زنيم و به‌راحتي گل مي‌خوريم. حريف از كمترين موقعيت‌هايي كه به دست مي‌آورد، گل مي‌زند در حالي كه ما بيشترين موقعيت‌هاي‌مان را به گل تبديل نمي‌كنيم كه اين موضوع شرايط‌‌مان را جدول سخت مي‌كند.
 
وي با اشاره به بازي‌هايي كه تيمش در جام حذفي انجام داده است، بيان‌كرد: به نظرم حضور ما در جام حذفي و رفتن به شهرهايي كه با چند پرواز انجام مي‌شد، بسيار به ما فشار آورد و كمي به تيم‌مان لطمه زد.
 
قاسم‌پور در پاسخ به اين سوال كه آيا شرايط تيم‌تان تغيير پيدا مي‌كند و يا خير؟ خاطرنشان‌كرد: اميدوارم كه به اين صورت شود. در ليگ يك فاصله تيم‌ها خيلي زياد نيست و با كسب دو برد و يا دو شكست جايگاه‌ تيم‌ها در جدول تغيير مي‌كند.
 
وي عنوان‌كرد: اگر ما توانسته بوديم حداقل از 60 درصد موقعيت‌هايي كه در مسابقات به دست مي‌آورديم، استفاده كنيم، اكنون جايگاه‌مان اين جاي جدول نبود.
 
سرمربي تيم فوتبال صنعت‌نفت آبادان درباره ديدار آينده تيمش گفت: مقابل گيتي‌پسند براي برد به ميدان مي‌رويم، چرا كه نتيجه‌اي جز برد مشكل‌گشاي ما نيست. تيم ما هم‌چنان در اميد رسيدن به ليگ برتر است و اميدوارم بازي‌هاي باقي‌مانده را با نتايج خوب به پايان برسانيم.
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار